Dark Of Light Postat Måndag kl 20:07 Postat Måndag kl 20:07 Norrlands G. Inte så dumt så här mer eller mindre mittiveckan för en gångs skull.
slejnard Postat Måndag kl 20:29 Postat Måndag kl 20:29 Här varte jordnötsringar å örtkryddad salami. Föredrar pepparkryddad men man tar av vad som finns kvar i kylen. 1
Dark Of Light Postat Måndag kl 20:51 Postat Måndag kl 20:51 (redigerat) Pepparsalami är guldh in i det längstah! Jag har cips! Redigerat Måndag kl 20:51 av Dark Of Light
Fidden Postat Måndag kl 21:24 Postat Måndag kl 21:24 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja och så Can- Fin De drog på sig för många utvisningar i semin... Så de hamnade i fin-can. 1
Fidden Postat Måndag kl 21:29 Postat Måndag kl 21:29 Jag lägger mig nu och kollar på matchen i efterhand istället. Har blivit lättare att leva i radioskugga på senare tid tycker jag... men nu har man väl jinxat det också.
Dark Of Light Postat Måndag kl 21:33 Postat Måndag kl 21:33 Skugga är bra! När det är soligt. Radio är inte så dumt heller.
Dark Of Light Postat Måndag kl 21:37 Postat Måndag kl 21:37 On 2026-01-02 at 22:03 sa Fidden: Så är det Exakt!
slejnard Postat Tisdag kl 08:19 Postat Tisdag kl 08:19 3 timmar sedan sa Fidden: Välförtjänt! Ja! Nog så spännande mot slutet. morn å KPD!
slejnard Postat Tisdag kl 09:04 Postat Tisdag kl 09:04 Verkligen ihållande kyla. Dock en aning varmare och jag ser några moln bildas. -25,7.
slejnard Postat Tisdag kl 09:23 Postat Tisdag kl 09:23 Det flimrade förbi ett hårdrocksband i flödet på Facebook som söker trummis. Dark the light heter de. Apropå bandnamn. KPD! ☕️
Dark Of Light Postat Tisdag kl 09:26 Postat Tisdag kl 09:26 (redigerat) Mmm... farligt nära... När man söker så finner man en hel hög med band, artister, skivor och filmer i olika kombinationer av de där orden. Redigerat Tisdag kl 09:29 av Dark Of Light
slejnard Postat Tisdag kl 09:40 Postat Tisdag kl 09:40 Tjyvaktigt å härmigt! There can be only one DOL!
CHAE Postat Tisdag kl 10:54 Trådstartare Postat Tisdag kl 10:54 1 timme sedan sa slejnard: Tjyvaktigt å härmigt! There can be only one DOL! ”Mr. Hammerhead” heter han.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.