slejnard Postat Måndag kl 06:28 Postat Måndag kl 06:28 Ja vilken skön match. Såg första- sov- vaknade till slutet av straffläggningen. Kul med final. Morn å KPD.
Dark Of Light Postat Måndag kl 07:14 Postat Måndag kl 07:14 3 timmar sedan sa Fidden: Vilken spänning man missade Näeh, jag sket i den där PTn helt enkelt. Jag har ju så många
Fidden Postat Måndag kl 07:26 Postat Måndag kl 07:26 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Näeh, jag sket i den där PTn helt enkelt. Jag har ju så många Ja men exakt, kunde ju blivit precis vem som helst som tog den där, sjukt spännande.
Dark Of Light Postat Måndag kl 08:52 Postat Måndag kl 08:52 (redigerat) 1 timme sedan sa Fidden: Ja men exakt, kunde ju blivit precis vem som helst som tog den där, sjukt spännande. Ja finner det å andra sidan glädjande samt är ju så oerhört nöjd med att bidra till den sjukt spännande stämningen i tråden. Redigerat Måndag kl 08:53 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat Måndag kl 08:57 Postat Måndag kl 08:57 Med ändå så enkla medel vill jag tillägga.
Dark Of Light Postat Måndag kl 11:14 Postat Måndag kl 11:14 1 timme sedan sa Neosus: Hej hur gammal heter du någonstans då lilla gumman?
Neosus Postat Måndag kl 12:04 Postat Måndag kl 12:04 Just nu sa slejnard: Kaffe? Jo jag ska tänka på saken!
slejnard Postat Måndag kl 12:04 Postat Måndag kl 12:04 Just nu sa Neosus: Jo jag ska tänka på saken! Ta dig en funderare och återkom!
slejnard Postat Måndag kl 12:05 Postat Måndag kl 12:05 Just nu sa Neosus: Fan! Jag kokade för svagt kaffe! Inte gott!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.