slejnard Postat 6 april Postat 6 april Om man brygger 8 istället för 10 koppar kaffe och tar ytterst lite mindre mängd i måtten så tjänar man! 😅
Algotezza Postat 6 april Postat 6 april 41 minuter sedan sa slejnard: Härligt! Det var -3 här när jag klev upp. Plus 0,5 nu och ska bli varmare. I princip snöfritt och molnen skuggar solen. Får se vad denna dag har i sitt sköte. Vi skall till SYSAV. Återvinningsanläggningen... F.d. sopstation...
slejnard Postat 6 april Postat 6 april Nytt med Lisa Miskovsky på fyran. Hon är bra men tråkig låt. Skivan heter Eljest.
Algotezza Postat 6 april Postat 6 april 3 timmar sedan sa slejnard: Nytt med Lisa Miskovsky på fyran. Hon är bra men tråkig låt. Skivan heter Eljest. Ja, hon är bra! Hette låten Torrjäst?
Dark Of Light Postat 6 april Postat 6 april (redigerat) Något är fel när man inte längre kan se skillnad på en typisk WH presskonferens och en SNL parodi... Redigerat 6 april av Dark Of Light
Algotezza Postat 6 april Postat 6 april Svårt att toppa verklighetens egna parodier. Det får bli KPD. Nylagat sen i morse. Man måste unna sig. 😇
Dark Of Light Postat 7 april Postat 7 april 3 timmar sedan sa slejnard: Varmvattenbad på agendan. Bra för Louice. 👍 Hon ser på alltså?
slejnard Postat 7 april Postat 7 april 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hon ser på alltså? Nä hon badar. Jag följer med!
slejnard Postat 7 april Postat 7 april 16 minuter sedan sa Dark Of Light: Kaffebad, DET vore något!? Nej är du galen? Vilket slöseri!
Fidden Postat 7 april Postat 7 april Men en kaffe i badet kanske vore mysigt. Alltså att dricka, inte att hälla i. Alltså kaffet, inte själva badvattnet.
Algotezza Postat 7 april Postat 7 april Idag såg jag en märklig fågel. En ek-orre. OBS! Även idag har jag tagit ett par koppar K. Biskvi till den den senaste, från Patisseriet i Lund. Fint ska de va!
Dark Of Light Postat 7 april Postat 7 april (redigerat) 3 timmar sedan sa slejnard: Nej är du galen? Vilket slöseri! Ja, det är klart... Kaffedusch ska det vara. Redigerat 7 april av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.