Dark Of Light Postat 20 mars Postat 20 mars 2 timmar sedan sa Fidden: Frukt är ett skalbart födoämne. Precis som baggen. 1
slejnard Postat 20 mars Postat 20 mars Kommer inte ihåg om jag skrivit här innan. Mycket trevligt att vara här. Här kan vi dela med oss av diverse anekdoter och angelägenheter. Mitt namn är herr Nard.
slejnard Postat 20 mars Postat 20 mars Yes! Luleå vann första kvartsfinalen mot Växjö med 4-0! FORZA LULE!!!
Dark Of Light Postat 21 mars Postat 21 mars 6 timmar sedan sa Analogfreak: Gissa vilket håll jag kom från i dag! 6 timmar sedan sa Neosus: Från andra hållet? Från andra hålet?
Fidden Postat 21 mars Postat 21 mars Kollade på Adolescence igår. 4 avsnitt. 4 tagningar, vad jag kunde se. Sevärd.
Dark Of Light Postat 21 mars Postat 21 mars 17 minuter sedan sa Fidden: Kollade på Adolescence igår. 4 avsnitt. 4 tagningar, vad jag kunde se. Sevärd. Har hört gott om den.
Dark Of Light Postat 21 mars Postat 21 mars (redigerat) Ja och han är ju inte den ende TV4 profilen som verkar vara skev, Paolo Roberto åkte ju dit också och gjorde någon slags försök till avbön efteråt i "jag har köpt sex" videon. Dessa genomtrevliga svärmors drömmar... Verkar något vara lite för bra är det förmodligen inte det. Det hade varit roligare om någon redigerat, bytt ut ordet sex mot kex... Redigerat 21 mars av Dark Of Light
slejnard Postat 21 mars Postat 21 mars Ja fy för den lede. Chex är gott 😋. Idag kommer några för att spela in sång på ett par låtar de gjort. Jag har gjort bakgrunder. De ska ha de för att underlätta undervisningen i SFI. Bra 😅! Den ena har jag spelat med och den andra kanske även ska lägga trombon. Spännande. Hur mickar man en sån? I rummet en meter ifrån?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.