Neosus Postat 5 februari Postat 5 februari (redigerat) Spelade in en snutt cover! *raderad länk* Hur låter det? Redigerat 7 februari av Neosus
slejnard Postat 5 februari Postat 5 februari Yeah! Lyssnade bara i mobilen men du är fantastiskt duktig på å lira. Snyggt!
Neosus Postat 5 februari Postat 5 februari Tackar! Det finns ett stick på den där oxå som jag inte lärt mig ännu men ska nog göra den färdig! I min stil! Originalet är lite annat tempo och trummor och sånt! Riktigt grym låt! 1
Fidden Postat 6 februari Postat 6 februari Gomorron. Började jobba kl 5 idag. Enligt mitt avtal måste jag ta lunch senast 10.
Dark Of Light Postat 6 februari Postat 6 februari (redigerat) Yes it does, mi lad. That´s a 'eavy scot, that is! Redigerat 6 februari av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 7 februari Postat 7 februari 22 timmar sedan sa Neosus: Torsten Fick den i Prutten Det rimmar! Ja, d e dd gör!
slejnard Postat 7 februari Postat 7 februari 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Nu!? Mitt i dimman!? Sol 🌞 här!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.