Fidden Postat igår kl 17:26 Postat igår kl 17:26 Nånting skumt denna midsommar. Inga sånna där fuktiga droppar från skyn. Måste vara nåt fel.
Dark Of Light Postat igår kl 19:41 Postat igår kl 19:41 2 timmar sedan sa Fidden: Inga sånna där fuktiga droppar från skyn. Öl?
Dark Of Light Postat igår kl 19:43 Postat igår kl 19:43 Nu ska jag bada uppvärmd jacuzzi. 38° varmt. Å kall öl pd å några brudar. Temperatur p de okänt... än så länge. Ölen är kylskåps kalla dock. 1
slejnard Postat igår kl 20:08 Postat igår kl 20:08 2 timmar sedan sa Fidden: Nånting skumt denna midsommar. Inga sånna där fuktiga droppar från skyn. Måste vara nåt fel. Inte här heller.
Håkan Ström Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Efter plugin info artikeln gnagde det på mig, vad har jag som gammalt som behöver uppdateras men jag inte använt pga av att det är gammalt? Waves… så jag kollade in deras uppgraderings plan för mig och pluggar. Kan svära på att jag trodde inte mina ögon. De skulle ha nästan 200 dollar för uppdatera mina befintliga waves pluggar nu och ett år framåt. Klickade ur alla utom 3 pluggar, hjärtat kickade igång igen. Slutade på Ca 400kr. Sen när man betalt så visar det sig att endast en av pluggarna fick nya funktioner. De andra fick bara en skalnings funktion för GUI o fler förinställningar. Omnichannel 2 från sweppes, var en riktigt bra uppdatering. Bra nya funktioner. Långt mer än bara grafik. Waves har ett speciellt koncept av gungor och karuseller. Jag hade inte uppdaterat sen 2021. Trevlig Midsommar!
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Ja waves är ett gissel med deras uppdateringsplan. Köpte gold för många år sedan och har inte uppdaterat nån. Skulle aldrig prenumerera på en sån tjänst. H-delayet är bra dock! Morn å KPD å regn ☔️ i skyn här i Skellefteå. Glad att det funkar för Louice i husvagnen. Lite mickel men…
CHAE Postat 7 timmar sedan Trådstartare Postat 7 timmar sedan Jag bodde i Ske-å en tid (8 månader 1999) och insåg att den stan inte riiiiiiktigt passade mig. Blev känd som ”Sörlänningen” på Studiefrämjandet. Det blev aldrig vår och sommaren var myggkatastrof. Vintern var ett helvete. Nää fan, norr om Dalälven bosätter jag mig aldrig.
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Man vänjer sig och acklimatiserar sig. Jag trivs bra! 👍
Håkan Ström Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 8 timmar sedan sa slejnard: Ja waves är ett gissel med deras uppdateringsplan. Köpte gold för många år sedan och har inte uppdaterat nån. Skulle aldrig prenumerera på en sån tjänst. H-delayet är bra dock! Morn å KPD å regn ☔️ i skyn här i Skellefteå. Glad att det funkar för Louice i husvagnen. Lite mickel men… Ja man drar sig för att investera tid i att lära sig deras verktyg. Men nu tror jag Omnichannel 2 får hänga med ett tag framåt. Sen blir det inget mer från Waves. Skönt att det är lördag!
Håkan Ström Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 3 timmar sedan sa CHAE: Jag bodde i Ske-å en tid (8 månader 1999) och insåg att den stan inte riiiiiiktigt passade mig. Blev känd som ”Sörlänningen” på Studiefrämjandet. Det blev aldrig vår och sommaren var myggkatastrof. Vintern var ett helvete. Nää fan, norr om Dalälven bosätter jag mig aldrig. Mygg kan man typ skydda sig mot med nät, men knott. Det är någon med ondska i blodet som kom på dem o tyckte att människan skulle vara på samma plats.
Neosus Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Jag hade problem med att Waves inte riktigt lirade med Cubase så jag avinstallerade allt och nu handlar jag bara från Plugin Alliance när jag behöver något! 1
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Bra grejs! Köpte nån bundle därifrån jag är nöjd med eller om tom var gratis? ölkorv men inte öl pd!
slejnard Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Sen ska man lära sig använda pluggarna å! (Efter ölkorven)
Neosus Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Och viktigaste frågan: Kollade han tempen på brudarna? Eller var det ölen?
slejnard Postat 58 minuter sedan Postat 58 minuter sedan Nu har jag varit på storforat å smutsat ner.
CHAE Postat 47 minuter sedan Trådstartare Postat 47 minuter sedan 6 timmar sedan sa slejnard: Man vänjer sig och acklimatiserar sig. […] Nej. 53 minuter sedan sa slejnard: Hur gick badet å brudarna Dol??? Synnerligen ekivok kombo.. 48 minuter sedan sa Neosus: Och viktigaste frågan: Kollade han tempen på brudarna? […] DoL med en gammal kvicksilvertermometer i högsta hugg; - Nejnej alltså…ni missförstår…! 1
slejnard Postat 22 minuter sedan Postat 22 minuter sedan On 2025-06-20 at 14:53 sa Fidden: Helt ohörfappandes. Kan komma fler!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.