Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj Den här insatsen i Västerås, det är inget man sett förr... Har polisen påbörjat nytt budget-år eller nåt?
slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj Nu är jag inne! Förut var jag ute å joxade på tomten 🎅. Blir viltskav med pitabröd till middag.
Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj 3 minuter sedan sa Neosus: Har dammsugit min gitarr OCH oljat in greppbrädan! De ni! Har inte oljat min greppbräda på ett tag.
Neosus Postat 9 maj Postat 9 maj Vissa brädor behöver man inte om dom är lackade men jag brukar olja in brädan efter jag kört en sväng med lite sprit rengöring. Sedan olja på det så brädan inte torkar ut!
Neosus Postat 9 maj Postat 9 maj Man har ju gått 2 år träteknisk utbildning. DÅ fick man lära sig sånt därt! Lixom! Coolt va?
slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj 1 timme sedan sa Neosus: Har dammsugit min gitarr OCH oljat in greppbrädan! De ni! Kör du citronolja?
Neosus Postat 9 maj Postat 9 maj (redigerat) 12 minuter sedan sa slejnard: Kör du citronolja? Nä jag kör med Dunlops egna jox! Denna alltså: https://www.thomann.se/dunlop_formula65_fingerboardkit.htm Redigerat 9 maj av Neosus
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj 17 timmar sedan sa Håkan Ström: Såg en video för att ”sätta en gitarr i mixen”. Små rörelser, Automatisera/ rör på mickplaceringen mot amphögtalaren under låtens olika sektioner. Genom hela låten o vid behov. Whao… hade inte ens tänkt tanken. Är det där någon sorts mix-yoga du håller på det? Mixad yoghurt…? 1
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj 45 minuter sedan sa slejnard: Jag var på tomten och joxade. […] Vad tyckte Tomten om det då? #samtycke 34 minuter sedan sa Neosus: Nä jag kör med Dunlops egna jox! Denna alltså: https://www.thomann.se/dunlop_formula65_fingerboardkit.htm Har den också; pra siiit👍🏼
slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj 33 minuter sedan sa CHAE: Vad tyckte Tomten om det då? #samtycke Har den också; pra siiit👍🏼 Tomten tyckte det var skönt när jag ryckte ogräs och krattade litt.
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj 2 timmar sedan sa Neosus: Vissa brädor behöver man inte om dom är lackade men jag brukar olja in brädan efter jag kört en sväng med lite sprit rengöring. Sedan olja på det så brädan inte torkar ut! Jag brukar använda Zippo-tändvätska för det saaaaa dem på JooToobz att man skulle haaa!!! 2 timmar sedan sa Neosus: Man har ju gått 2 år träteknisk utbildning. DÅ fick man lära sig sånt därt! […] ”Olla brädan”? 7 minuter sedan sa slejnard: Tomten tyckte det var skönt när jag ryckte ogräs och krattade litt. Brasiliansk vaxning m a o. Uppfattat🫡
Neosus Postat 9 maj Postat 9 maj 26 minuter sedan sa CHAE: Jag brukar använda Zippo-tändvätska för det saaaaa dem på JooToobz att man skulle haaa!!! Då förstår jag varför det ryker varje gång du spelar snabba riff! 🤪 2
Neosus Postat 9 maj Postat 9 maj 44 minuter sedan sa Analogfreak: Ja vad ska man säga? Vissa joxar på och inne i tomtar och andra ollar greppbrädor. Världen blir konstigare och konstigare. DE e int så konstigt! ja e ju Gydh!
slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj Tänk om vi kunde samlas där på Dols balle å röka ciggar å dricka kaffe 😂
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj 26 minuter sedan sa Neosus: Då förstår jag varför det ryker varje gång du spelar snabba riff! 🤪 🥁 8 minuter sedan sa slejnard: Tänk om vi kunde samlas där på Dols balle å röka ciggar å dricka kaffe 😂 Tycker att tillräckligt många suttit på hans balle så jag avböjer vänligt men bestämt🤨 Dock kan jag sitta ett stycke därifrån och puffa cigarr och dricka whiskey💝
CHAE Postat 9 maj Trådstartare Postat 9 maj @Neosus Btw blir nog ingen Immerse MkII-reverbpedal när allt kommer omkring🥺 Bokar boeenden och krejer till sommarvandring/arna så det får vänta med fett reverb.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.