Fidden Postat igår kl 11:07 Postat igår kl 11:07 Hade ett par dagar utan kaffe, men idag hade det kommit en ny laddning ☕
Micke H Postat igår kl 11:23 Postat igår kl 11:23 Frugan är ju snararare tedrickare än kaffedrickare men jag har iallafall lärt henne TPD. ^___^ 1
Dark Of Light Postat igår kl 16:19 Postat igår kl 16:19 The Andrew formerly known as Prince. Thank you. 1
Naymari Postat igår kl 17:37 Postat igår kl 17:37 3 hours ago, Micke H said: APD? APK är det som gäller nu när jag officiellt har semester. eller om det heter när man driver eget - frivilligt arbetslös
slejnard Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan 2 timmar sedan sa CHAE: ’Murica!!! Yeee-HAAAAW!!!! Dont shoot shot gun!
Naymari Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 2 hours ago, slejnard said: Yo nay! Wadd app? Tog Amsterdam på 10 poäng! Hur var det här då?
slejnard Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 1 timme sedan sa Naymari: Tog Amsterdam på 10 poäng! Hur var det här då? Schhh har inte sett än! Annars är det bra. Relativt. 👍
Fidden Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 10 timmar sedan sa Naymari: Tog Amsterdam på 10 poäng! Hur var det här då? Fick typ 14 poäng totalt... Dock alla musikpoäng och fick även poäng när jag råkade klicka fel och hamnade mitt i engelska kanalen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.