Dark Of Light Postat Måndag kl 04:29 Postat Måndag kl 04:29 (redigerat) 🎅 1 månad kvar. Sjukt vad tiden går.... Redigerat Måndag kl 04:29 av Dark Of Light
Naymari Postat Måndag kl 06:56 Postat Måndag kl 06:56 8 minutes ago, Fidden said: Morrn! 7-dagars arbetsvecka börjar nu. Själv börjar min vecka på 19 dagar i sträck här. Men sen är man ledig!
Neosus Postat Måndag kl 08:55 Postat Måndag kl 08:55 Kan vi inte döpa om denna tråden till ChatKPD? Snälla? 5
Dark Of Light Postat Måndag kl 09:46 Postat Måndag kl 09:46 15 timmar sedan sa slejnard: Seänkzzzzw 14 timmar sedan sa Fidden: Önskar dig en gonad 14 timmar sedan sa slejnard: Naaaaaaad Stroke, smittar det?
Dark Of Light Postat Måndag kl 09:48 Postat Måndag kl 09:48 51 minuter sedan sa Neosus: Kan vi inte döpa om denna tråden till ChatKPD? Snälla? Tänk vad folk kommer att bli förvirrade när de förväntar sig serösa svar, få hjälp eller ngn form av intelligens.
Fidden Postat Måndag kl 09:54 Postat Måndag kl 09:54 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Stroke, smittar det? Nä, men det kan vara en variant på galna kosjukan. Jag vet ju att åtminstone jag är ett nöt.
CHAE Postat Måndag kl 10:07 Trådstartare Postat Måndag kl 10:07 1 timme sedan sa Neosus: Kan vi inte döpa om denna tråden till ChatKPD? Snälla? Se till att få röst-majoritet
slejnard Postat Måndag kl 10:19 Postat Måndag kl 10:19 32 minuter sedan sa Dark Of Light: Stroke, smittar det? Nej vi försöker bara prata danska. 1
Dark Of Light Postat Måndag kl 11:12 Postat Måndag kl 11:12 1 timme sedan sa Fidden: Nä, men det kan vara en variant på galna kosjukan. Jag vet ju att åtminstone jag är ett nöt. Me too, I'm a horny one.
Dark Of Light Postat Måndag kl 11:13 Postat Måndag kl 11:13 1 timme sedan sa CHAE: Se till att få röst-majoritet Känns som en ganska enkel uppgift. 😁Känns svårt av rent nostalgiska skäl. Men vem fan bryr sig, jag är på.
Neosus Postat Måndag kl 14:02 Postat Måndag kl 14:02 (redigerat) AI! Redigerat Måndag kl 17:22 av Neosus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.