slejnard Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 3 minuter sedan sa Neosus: Digestive! Deeeeee e gott!
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Snackar vi magsaft, själva processen eller kexet?
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Afråpå d. Cha allti gola påsti´h lappa´i di chema chåntå´!
CHAE Postat 7 timmar sedan Trådstartare Postat 7 timmar sedan 9 timmar sedan sa Dark Of Light: […]magsaft, […] Du kan va magsaft!😡 8 timmar sedan sa Dark Of Light: Afråpå d. Cha allti gola påsti´h lappa´i di chema chåntå´! Okej, DoL har gått full Livets Ord nu. 2
Fidden Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 9 timmar sedan sa Neosus: Det har ju lixom kommit upp på tapeten igen! Klorin kan funka. 3
Discipuli Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 13 timmar sedan sa Neosus: Först hörde jag en riktigt sur sång och tänkte, så dåligt kommer jag inte ihåg hans uppträdanden från ungdomen… sen fattade jag att det var en begeistrad publik som togs in i mikrofonen 🙂 Hans CD gick varm under mina veckopendlingar a 30 mil enkel resa när jag utbildade mig i Göteborg o åkte hem till Skåne på helgerna. Många timmar E-type under bältet.
Discipuli Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Testar ändra namnet. Fungerade. Så nu är det mitt ”artist” namn Discipuli , ett tag. www.Discipuli.se Kpd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.