Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Hur får du detta att fungera? Jag kan inte skicka upp en mp3 eller wave och ej heller en länk till min musik.

julli-gruble.GIF.b629971e9a3119793f1a1a34b9839d9e.GIF

Ser du gemet? Klicka på det, skriv hur filen skall hanteras.

IMG_6906.jpeg

Postat
3 minuter sedan sa Neosus:

Det står file is not supported! 03-03.GIF.bd061e76adea49287e64c455299ca258.GIF

Skit i det, vi stöttar den oavsett!

Styrkekramar.

• Haha 2
Postat
2 timmar sedan sa Neosus:

Det verkar vara strul med Grok! Tror jag skippar det där! 

julli-gruble.GIF.b629971e9a3119793f1a1a34b9839d9e.GIF

Kan du ladda upp någon fil överhuvudtaget? prova en bild eller något. bara så man kan utesluta uppladdnings problemet. isolera det lite mer..

Postat

Ja, just nu (17 november 2025 kväll) är bilduppladdning (och även bildgenerering med Flux) nere för många användare på både x.com och Grok-appen. Det är ett känt globalt problem som xAI/engineers jobbar på att fixa.

Det påverkar:

• Uppladdning av bilder för analys
  • Generering av nya bilder
  • Ibland även att visa bilder i svar

Textchatt fungerar som vanligt, men allt som involverar bilder är tillfälligt ur funktion eller väldigt långsamt.

De har inte gett någon exakt ETA än, men det brukar lösas inom några timmar när det är så här. Du är inte ensam om problemet – det är massrapporterat på X just nu.

Häng med, det kommer tillbaka snart! 🚀

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.