CHAE Postat Söndag kl 15:09 Trådstartare Postat Söndag kl 15:09 41 minuter sedan sa Dark Of Light: Bra lagat där av det som var paj. 2
Fidden Postat Söndag kl 18:54 Postat Söndag kl 18:54 Inte mycket tempo hos mig idag. Mystiskt "magsjuk".
slejnard Postat Söndag kl 19:32 Postat Söndag kl 19:32 I naden. Vill se nya sci-fi serien sen på fyran. Svensk! Vi kommer i fred. Ingen magsjuka där inte!
Håkan Ström Postat Söndag kl 23:50 Postat Söndag kl 23:50 15 timmar sedan sa slejnard: Måste först lära mig spela synth. Har en gitarrplug - neural DSP Rabea som har en del coola synthljud som du spelar på gitarren. Låter hur kul som helst att spela synt i gitarr format! Aldrig hört talas om det. 1
slejnard Postat Måndag kl 13:26 Postat Måndag kl 13:26 Earthpeacocksoup pd igen. Till lunch. Middag blir paltn.
slejnard Postat Måndag kl 16:48 Postat Måndag kl 16:48 16 timmar sedan sa Håkan Ström: Låter hur kul som helst att spela synt i gitarr format! Aldrig hört talas om det. Inte utforskat det helt fullt ut. Ganska kul leka med. 😁👍
Dark Of Light Postat Måndag kl 16:58 Postat Måndag kl 16:58 Har inte det funnits sedan Hedenhös? Minns när Maiden släppte sitt album Somewhere In Time och vilket jeffla liv det blev då. "Inte skulle väl ett metal band använda gitarrsynthar!?!?!"
Neosus Postat Måndag kl 17:04 Postat Måndag kl 17:04 Brukar alltid finnas i var eviga gitarr multieffekt pedal!
Neosus Postat Måndag kl 17:09 Postat Måndag kl 17:09 Märkliga gitarr synth ljud alltså! Man blir förbajjad!
slejnard Postat Måndag kl 20:55 Postat Måndag kl 20:55 Sidan laddar segt ibland. Eller är det bara hos mig?
Fidden Postat Måndag kl 22:01 Postat Måndag kl 22:01 Har bara kommit halvvägs. Inte. ...rnet. Så, nu är jag klar. 1
slejnard Postat Tisdag kl 07:15 Postat Tisdag kl 07:15 Kaffet sitter extra smäkkigt direkt på morgonen efter nyborstade tänder.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.