Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
21 timmar sedan sa Naymari:

[...] nu har jag gått över till Vocoflex. Så allt sker lokalt och i realtid på datorn. Bra plugg den!

Låter intressant och mycket roligare. Får fundera på den där, bra tips!

Postat (redigerat)
4 hours ago, Fidden said:

Låter intressant och mycket roligare. Får fundera på den där, bra tips!

Min största kritik mot Audimee var att det är i webbläsaren. Samt att om man gjorde flera dubbar så blev det aldrig brett liksom. 

problem jag inte upplever med vocoflex

det kräver dock datorkraft! Min M2 Max kroknar efter en 10-12 stycken

Redigerat av Naymari
Postat
4 timmar sedan sa Håkan Ström:

Elefanternas glashus… jag bara myser.

[…]

Jag begrep just ingenting. Ska vi tolka det som att du tycker om att mysa med elefanter, ja?

Elefanter är ju rätt festliga i och för sig.

Mvh
Undrade -79

Postat

Elefanten är ju republikanernas symbol, så jag antar att det är det glashuset som ska rasa. 

Postat

Har en bekant som har jobbat med vilda elefanter i utlandet där byar som har byggts på gamla elefantstigar fått sina bostäder nertrampade av elefanter. Bygger man ett boende på en elefantstig får man fan skylla sig själv! 

Dom trampar ner skiten!

Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Elefanten är ju republikanernas symbol, så jag antar att det är det glashuset som ska rasa. 

Jaha…

31 minuter sedan sa Dark Of Light:

Snablar också.

Snablar indeed.

25 minuter sedan sa Neosus:

Har en bekant som har jobbat med vilda elefanter i utlandet där byar som har byggts på gamla elefantstigar fått sina bostäder nertrampade av elefanter.[…]

Vart då? Färöarna?

• Haha 1
Postat

Är det inte ganska ovanligt att man blir sjuk av att käka Listeria, om man inte har kass immunförsvar? Hur jävla fullproppat med bakterier var egentligen den där semifidden?

Postat

Tänkte klargöra en sak för er. Det finns ytterst få saker som kan stoppa mig. Men men… så här ligger det till. Imorgon, ja imorgon. Då blir det KPD imorgon bitti! 

Nu till nåt sorgligare. En nära vän och medgrundare till musikföreningen SMÄKK har dött. RIP. Född 1963. 😢

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.