Analogfreak Postat Fredag kl 16:24 Postat Fredag kl 16:24 (redigerat) Redigerat 16 timmar sedan av Analogfreak
Analogfreak Postat Fredag kl 18:09 Postat Fredag kl 18:09 22 timmar sedan sa slejnard: Nu återstår att flytta 5000 döda. Tänk om det blir din arbetsuppgift. Det beror ju på vad arbetsförmedlingen bestämner om du i framtiden skriver in dig som arbetssökande. Den första oktober träder en ny lag om arbetslöshetsersättning i kraft där sökområdet inte får begränsas om förutsättningarna för att få jobb på orten är små. Hur ser arbetsmarknaden ut i Älvsbyn? 1
Dark Of Light Postat Fredag kl 18:23 Postat Fredag kl 18:23 De spelade den fantastiska kyrkfittefanfaren i radioprogrammet Spanarna i P1 idag. Den växer i mina öron. Likt en riktigt seg köttbit som sakta förvandlas till någon slags tuggummi. Kanske skulle man ha den som ringsignal, fast då vill man ju höra den till crescendo slutet och då hinner folk lägga på. Vilket inte alltid är en dålig sak...
slejnard Postat Fredag kl 19:06 Postat Fredag kl 19:06 56 minuter sedan sa Analogfreak: Tänk om det blir din arbetsuppgift. Det beror ju på vad arbetsförmedlingen bestämner om du i framtiden skriver in dig som arbetssökande. Den första oktober träder en ny lag om arbetslöshetsersättning i kraft där sökområdet inte får begränsas om förutsättningarna för att få jobb på orten är små. Hur ser arbetsmarknaden ut i Älvsbyn? Släpp det där nu. Sköt om ditt eget liv.
Analogfreak Postat Fredag kl 19:38 Postat Fredag kl 19:38 30 minuter sedan sa slejnard: Släpp det där nu. Sköt om ditt eget liv. Det får du säga till din handläggare och inte till mig.
slejnard Postat Fredag kl 19:48 Postat Fredag kl 19:48 7 minuter sedan sa Analogfreak: Det får du säga till din handläggare och inte till mig. Du gillar varken studioforum eller längsta så vad gör du här?
Analogfreak Postat Fredag kl 21:03 Postat Fredag kl 21:03 1 timme sedan sa slejnard: Du gillar varken studioforum eller längsta så vad gör du här? Din förmåga att själv avgöra andra människors värderingar ska du ta med i ditt CV tycker jag. 🙂
Dark Of Light Postat Lördag kl 03:41 Postat Lördag kl 03:41 5 timmar sedan sa Neosus: Tycker allt att fanfarerna känns lite tafatta, men kaffe inslaget!!
slejnard Postat Lördag kl 05:45 Postat Lördag kl 05:45 8 timmar sedan sa Analogfreak: Din förmåga att själv avgöra andra människors värderingar ska du ta med i ditt CV tycker jag. 🙂 Tack för tipset! 👍
slejnard Postat Lördag kl 05:54 Postat Lördag kl 05:54 18 timmar sedan sa slejnard: Snart så… Nu så… morn å KPD!
CHAE Postat Lördag kl 13:46 Trådstartare Postat Lördag kl 13:46 Snart stundar 84km vandring på Öland; från Färjestaden till Ottenby. I’m psych’d! Har någon av er knuckle heads varit på Öland? Salig mor föddes i Borgholm och bodde halva barndomen i Resmo (för att sedan flytta till Kosta). Vi tillbringade alltid 2-3 veckor på sommarlovet på just Öland när jag var barn och för några år sedan vandrade jag tvärs över Stora Alvaret med tält; kargt, blåsigt och (lite) regnigt men det var jävligt trevligt ändå. Norra Öland är också rätt så trevligt om man slipper turisterna. Mer dramatisk natur där (Trollskogen exempelvis) och lite enklare att hitta platser att pitcha tält.
Fidden Postat Lördag kl 13:51 Postat Lördag kl 13:51 Har varit på Öland ett par gånger, men trivs bättre på västkusten. En inlärd preferens utan någon större substans skulle jag vilja påstå. Öland är fint. 1
Neosus Postat Lördag kl 15:42 Postat Lördag kl 15:42 Jag hade sönda hela dagen men de e ju LÖDDA!!! Man blir ju förbajjad!
Fidden Postat Lördag kl 16:05 Postat Lördag kl 16:05 21 minuter sedan sa Neosus: Jag hade sönda hela dagen men de e ju LÖDDA!!! Man blir ju förbajjad! Du får löga dig imorgon istället.
Neosus Postat Lördag kl 16:12 Postat Lördag kl 16:12 Då måste jag ju åka till Västervik och Löga beach party! Och nej jag har inte googlat! Neejdå!
Fidden Postat Lördag kl 17:13 Postat Lördag kl 17:13 Min finnkampsproviant bestående av 3 godispåsar är redan slut.
slejnard Postat Lördag kl 17:18 Postat Lördag kl 17:18 Det var ju inte bra. Jag har kips! Ser Finnkampen nu å sen börjar iDol.
Fidden Postat Lördag kl 18:28 Postat Lördag kl 18:28 7 minuter sedan sa Dark Of Light: JAGHAROXOKIPS! Den kända greken. 2
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:49 Postat Lördag kl 19:49 1 timme sedan sa Fidden: Den kända greken. ... från det där Asterix albumet... ... Asterix och Kyrkfittan?
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:51 Postat Lördag kl 19:51 Faen, jag är uppväxt på Asterix, Lucky Luke, Spirou (m.fl.) album men så blev man ju som man blev också
Fidden Postat Lördag kl 20:01 Postat Lördag kl 20:01 Det var ju en sån jävla höjdpunkt när man fick besöka bibblan på lektionstid och bläddra i seriemappen och hitta nåt kul. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.