CHAE Postat 19 timmar sedan Trådstartare Postat 19 timmar sedan Då kan vi nog vara överens om att den PT:n är rätt så ljummen😒 Det blir en 3 av 10 möjliga. Cirkulera!
Neosus Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, var inte det Hyland som hade som partytrick att på fyllan spela Gubben Noak eller liknande med dasen på piano? Kanske är det hans gamla tränings redskap!? Proveniensen, som de säger i Antikrundan! Du tänker på Sten Broman? Han dragspelsälskaren som oftast trampade i klaveret och fastnade med skägget i brevlådan! Han tänkte du på!
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Just nu sa Neosus: Det hänger ett svart moln över mitt hus! Hjälp? För att du tillrättavisade Dol.
Neosus Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan (redigerat) 🤓 Redigerat 15 timmar sedan av Neosus
Fidden Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Jag tror min rövtrio blev en duo nu! Fan vad coolt.
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan På fredag släpper jag ny låt på svenska. Har inte spelat upp nåt av den för er. Klar redan i april. Kanske ska aspirera den till p4 nästa. Ni får avgöra om den är värt det. 1
Naymari Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan (redigerat) 9 hours ago, Fidden said: Fungerar exakt som det ska Ah, man får ett Cmaj13add11 på köpet! Redigerat 13 timmar sedan av Naymari 3
CHAE Postat 11 timmar sedan Trådstartare Postat 11 timmar sedan 7 timmar sedan sa Fidden: Jag tror min rövtrio blev en duo nu! Fan vad coolt. Japp vi kallar den för… 👇🏼 3 timmar sedan sa slejnard: En neosus special. […] Boom!!! Thank you, I’m here all week. Try the veal and tip your waitress!! 1
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 11 timmar sedan sa CHAE: Då kan vi nog vara överens om att den PT:n är rätt så ljummen😒 Det blir en 3 av 10 möjliga. Cirkulera! Inte vara bitter. Bättre tur nästa gång! 11 timmar sedan sa slejnard: För att du tillrättavisade Dol.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.