Dark Of Light Postat 18 juli Postat 18 juli 3 timmar sedan sa slejnard: Tröllhettan. Här är hett ute. Dryga 31 grader. Var ute en stund och joxade med blommor i pallkragen. Nästan så man inte pallar… Har du fått blommor i pallkragen!? 😱 1
slejnard Postat 18 juli Postat 18 juli 1 timme sedan sa Dark Of Light: Har du fått blommor i pallkragen!? 😱 Ja det brukar man sätta.
Neosus Postat 18 juli Postat 18 juli Pallkragar är bra! Blir snyggt att sätta ut några stycken på tomten och plantera en massa grejjer i! Det rekommenderas!
slejnard Postat 18 juli Postat 18 juli 14 minuter sedan sa CHAE: Nej. Hur vet du det? Har du ens träffat mig? Vänta du tills jag får fatt på dig! Ett kokt stryk å en kopp kaffe ska du få!
Fidden Postat 18 juli Postat 18 juli Lite overkill kanske, men man gör väl vad som krävs antar jag... 2
CHAE Postat 18 juli Trådstartare Postat 18 juli 1 timme sedan sa slejnard: Hur vet du det? Har du ens träffat mig? Vänta du tills jag får fatt på dig! Ett kokt stryk å en kopp kaffe ska du få! Wow! Dinner and a show alltså?🫶🏼 1 timme sedan sa slejnard: The Beatles. …och då är det alltså ”hysteri” som ska in på vågrätt sju. 1 1
slejnard Postat Lördag kl 07:26 Postat Lördag kl 07:26 Hörde jag ett rungande Gomorrrrrrrrrrrrrrrron!?
Naymari Postat Lördag kl 07:32 Postat Lördag kl 07:32 5 minutes ago, slejnard said: Hörde jag ett rungande Gomorrrrrrrrrrrrrrrron!? Nä. Iskaffe pd
slejnard Postat Lördag kl 07:34 Postat Lördag kl 07:34 2 minuter sedan sa Naymari: Nä. Iskaffe pd Bra idé. Man kanske skulle göra en sluring? Har du nåt bra recept? Eller ska jag fråga internet.
slejnard Postat Lördag kl 08:14 Postat Lördag kl 08:14 Jag gjorde såhär: Brygg en kaffekanna med kardemumma och kanel. Tillsätt vaniljsocker och sirap och en skvätt mjölk. Smak är där och nu kyls det till eftermiddagen 😋 1
Fidden Postat Lördag kl 08:43 Postat Lördag kl 08:43 (redigerat) Här är det dock sockerförbud. Max 50 g kolhydrater om dagen. Desto mer fett och protein dock. Så jag får ta lite grädde i kaffet istället, om jag vill lyxa till det. Och osth. Vid sidan av. Redigerat Lördag kl 08:44 av Fidden 2
Dark Of Light Postat Lördag kl 14:39 Postat Lördag kl 14:39 Det där har vi konstaterat långt tillbaka, nu får in skärpa er!
Fidden Postat Lördag kl 15:01 Postat Lördag kl 15:01 Fint att du niar Slej ändå. Eller ja, nu när jag tittar närmre var det snarare en inning. Det var synd, för baseball fattar jag inte alls.
slejnard Postat Lördag kl 16:00 Postat Lördag kl 16:00 7 timmar sedan sa Fidden: Lät svalkande och gott. Det blev mycket gott. 👍😋 1
slejnard Postat Lördag kl 16:01 Postat Lördag kl 16:01 1 timme sedan sa Dark Of Light: Det där har vi konstaterat långt tillbaka, nu får in skärpa er! Hehe . RIP 🥲
Håkan Ström Postat Lördag kl 17:48 Postat Lördag kl 17:48 (redigerat) Slår ett slag i värmen för varm musik från våran Guldklimp Tony Naima. Senaste albumet är varmt rakt igenom. https://tonynaima.bandcamp.com/album/h-sten-pappa-och-jag Glad att jag fann vägen till Studio forumet för så många saker, Tony en av dem. Redigerat Lördag kl 17:56 av Håkan Ström Testar embed, funkade ej
slejnard Postat Lördag kl 18:48 Postat Lördag kl 18:48 Vem är han här på forumet? Känner inte igen namnet. Får ta en lyssning.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.