Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
29 minuter sedan sa slejnard:

Kaffe kaffe

Dubbel espresso?

• Haha 1
Annons
Postat (redigerat)
29 minuter sedan sa slejnard:

Nä en enkel CHAE CHAE. 

You never go enkel CHAE CHAE

28 minuter sedan sa slejnard:

Lite blåsigt idag men tänker nog ändå ge mig iväg på en fisketur. 

Be careful now, boy-o☝🏼

Redigerat av CHAE
Postat
55 minuter sedan sa Dark Of Light:

Du vet att "fisketur" är = Coops frysdisk?

Desto större anledning att vara försiktig; karln kan ju fastna med fingrarna i de där skjut”dörrarna”🤭

Postat (redigerat)

Grahn och Slej demar pedaler.

I dag; Strymon Cloudburst☁️

Redigerat av CHAE
  • Haha 1
Postat

Sedan kommer DoL, som vanligt, och dolphin dive fail:ar all over the place.

#typicalDoL

Postat

Hm.

Är det bara jag eller låg inte forat nere efter lunch?

Postat
5 timmar sedan sa CHAE:

Sedan kommer DoL, som vanligt, och dolphin dive fail:ar all over the place.

#typicalDoL

Vilken jewla fail! Den guran kan aldrig blivit bra efter det där 😱😆

Postat (redigerat)

Apråpå fail på scen... Har ni gjort något grovt fel under ett uppträdande ngn gång, i så fall vad?

Mitt absolut första band waay back på den tiden som jag fortfarande var trummis lyckades efter en klassisk 1234 inräkning, 2 gitarrister och basisten, börja spela 3 olika låtar samtidigt. 🤣

Vid ett anna tillfälle i ett annat band skulle gitarristen snurra runt sin gura med gitarr axelbandet runt halsen på klassiskt manér och givetvis släppte bandet och gitarren flög. En klassiker som många gjort...

Redigerat av Dark Of Light
  • Haha 1
Postat
57 minuter sedan sa Dark Of Light:

Apråpå fail på scen... Har ni gjort något grovt fel under ett uppträdande ngn gång, i så fall vad?

Mitt absolut första band waay back på den tiden som jag fortfarande var trummis lyckades efter en klassisk 1234 inräkning, 2 gitarrister och basisten, börja spela 3 olika låtar samtidigt. 🤣

Brorsan hade en gång lyckats bli förband åt en känd snowboardåkande sångerska från Holmsund, som spelade i stans konserthus. Mitt i setet kraschade hans laptop med alla tracks.

Postat (redigerat)

Har gjort några klassiska; glömt bort text och spelat fel. Minns särskilt en multieffekt som TOK-knasade precis till solot i Musik Non Stop. Kul!

Basisten lyckades knäcka E-strängen på första ackordet i första låten på vårt 4-timmarsgig (i Mörbylånga 2002). Lagom spännande.

- Eerhm….. Liten kort paus här då’rå medan Dennis…örhm….byter elbas🫣

Redigerat av CHAE
Postat
5 timmar sedan sa Dark Of Light:

Vilken jewla fail! Den guran kan aldrig blivit bra efter det där 😱😆

Nix pix!!

En sjujävla vurpa han gör!

Postat (redigerat)

Apropå bas så flög stallet åt helvete på ståbasen på en spelning i Södertälje, när jag spelade i rockabilly bandet! Det var ganska roligt! 

Alltså det var inte jag som spelade bas utan de va bassisten i bandet....som spelade bas! 

Redigerat av Neosus
  • Haha 1
Postat

Nåja, kan vi kan han. Fail:a massivt alltså. Good job, well done👏🏼

• Haha 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.