Neosus Postat 2 mars Postat 2 mars Och dom kämpar på i Vasaloppet! Själv föredrar jag att gå på Vasa museet! Jodå! Såatte!
Fidden Postat 2 mars Postat 2 mars (redigerat) Det hade inte varit några problem för nån av de där att åka hela Vasaloppet, men de var tvungna att dela upp det hela för att Gunde är så jävla jobbig. Redigerat 2 mars av Fidden 2
CHAE Postat 2 mars Trådstartare Postat 2 mars 3 minuter sedan sa Fidden: Det hade inte varit några problem för nån av de där att åka hela Vasaloppet, men de var tvungna att dela upp det hela för att Gunde är så jävla jobbig. - TÄNK PÅ LAGE’ SAMIR!!!😡
Neosus Postat 2 mars Postat 2 mars 6 minuter sedan sa Analogfreak: Jag ser upp till alla de som jobbar inom vården. De förtjänar bättre arbetsvillkor och högre lön. Jag håller med till fullo!
Neosus Postat 2 mars Postat 2 mars Kameramännen är grymma! Dom åker runt hela banan flera varv konkandes med grejerna på kroppen.. Man blir ju förbajjad!
Dark Of Light Postat 2 mars Postat 2 mars 9 minuter sedan sa Fidden: Det är ungefär såhär jag minns att det gick till Ja, jag såg den där tidigare. Originalet är dock svårslaget. Den här är ju tam i jämförelse... 1 timme sedan sa Analogfreak: Jag ser upp till alla de som jobbar inom vården. De förtjänar bättre arbetsvillkor och högre lön. Indeed och sanna vardagshjältar är de! Gäller för övrigt all blåljus personal och lokalvårdare också!
CHAE Postat 2 mars Trådstartare Postat 2 mars (redigerat) 54 minuter sedan sa Dark Of Light: […] Gäller för övrigt all blåljus personal och lokalvårdare också! Medhåll! Redigerat 2 mars av CHAE
CHAE Postat 2 mars Trådstartare Postat 2 mars Intressant! Grodätarna och tedrickarna i främsta linjen. Svårt att säga om de är bättre än att Apelsintrollet och herr Elon Goebbels (med sitt jävla rövarband) styr Europas öde.
Neosus Postat 2 mars Postat 2 mars Yamaha Viking? Jaa då kan jag förstå att dom åker skidor istället!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.