Dark Of Light Postat 18 februari Postat 18 februari 59 minuter sedan sa CHAE: …och därför är det ”pizza” som ska in på lodrätt tolv. Zöckel var det väl?
slejnard Postat 18 februari Postat 18 februari Vad var det nu han hette den Kroatiska fotbollsstjärnan? Züker?
Fidden Postat 18 februari Postat 18 februari Du kanske kan kolla på lokalnyheter från Malmö eller nåt? 1
slejnard Postat 18 februari Postat 18 februari Floskler. Gör något bra och konkret istället. Ändå mirakel där i Toronto där ✈️ hamnade upp och ner och alla överlevde. 😊
Dark Of Light Postat 19 februari Postat 19 februari 13 timmar sedan sa slejnard: Vad var det nu han hette den Kroatiska fotbollsstjärnan? Züker? Var det han som alltid gjorde bizöckletas? 1
Fidden Postat 19 februari Postat 19 februari Trodde det var fel land, men det visade sig att det var Hakan Şükür jag tänkte på.
Dark Of Light Postat 19 februari Postat 19 februari 3 timmar sedan sa Fidden: Trodde det var fel land, men det visade sig att det var Hakan Şükür jag tänkte på. Håkan Socker!?
Fidden Postat 19 februari Postat 19 februari 3 timmar sedan sa slejnard: Jåh! Den där har du grubblat på ett tag. Jag är en grubblare, jomenvisst.
slejnard Postat 19 februari Postat 19 februari (redigerat) Davor Suker!!! Redigerat 19 februari av slejnard Cuuuuuuukel
Fidden Postat 19 februari Postat 19 februari Är Šuker och Şükür alltså samma person? Detta har jag nämnligen misstänkt länge!
Dark Of Light Postat 20 februari Postat 20 februari (redigerat) Inget socker... Redigerat 20 februari av Dark Of Light
slejnard Postat 20 februari Postat 20 februari På pannkakan är det gott med socker men inte i akfett. Morn å KPD!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.