slejnard Postat 16 februari Postat 16 februari Morn å KPD. -8 ute. Mycket bra för årstiden. Jag är tacksam över hur vintern sett ut hittills. Bara varit en rejäl snösmocka.
CHAE Postat 16 februari Trådstartare Postat 16 februari Go moron, ungdomar! -7 grader och ytterst lite snö. That is all!
tordA Postat 16 februari Postat 16 februari minus 6 grader (jag hatar kyla) och kaffet är slut... livet är INTE kul just nu 1
CHAE Postat 16 februari Trådstartare Postat 16 februari @tordA Vem avskyr inte kyla? Du måste få det det där kaffedebaclet under kontroll ASAP!😡 1
Dark Of Light Postat 16 februari Postat 16 februari Det är dyrt nuförtiden. Ja, kaffet alltså. Kylan kommer gratis. Hur löser man det... iskaffe förstås.
Naymari Postat 16 februari Postat 16 februari Ibland så vaknar jag mitt i natten och tänker på Winamp. Det händer inte ofta.
slejnard Postat 16 februari Postat 16 februari Vilken cykkel? Har varit i residenshufvudstadhen idag.
Neosus Postat 16 februari Postat 16 februari OM "rätt" låt vinner i Armenia så kommer dom nog hamna väldigt högt upp i listan om inte längst upp! Kom ihåg var ni läste det först!
Analogfreak Postat 16 februari Postat 16 februari (redigerat) Jag kokar ägg Redigerat 30 mars av Analogfreak
Analogfreak Postat 16 februari Postat 16 februari (redigerat) Jag äter ägg Redigerat 30 mars av Analogfreak
Analogfreak Postat 16 februari Postat 16 februari (redigerat) Snart dags för kaffe Redigerat 30 mars av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.