Analogfreak Postat 15 februari Postat 15 februari (redigerat) KAFFE! Redigerat 30 mars av Analogfreak
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 1. Flygeln flyger men flyger låten? Sägs vara den starkaste låten i denna omgång. Finns Queen vibbar här. Ingen vinnarlåt kanske.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 2. Har varit med förut men det kommer inte jag ihåg. Det i sig betyder inget, mitt minne är ett såll. Dålig medhörning eller svajiga stämband, lite surt initialt. Näh, det här är inget jag kommer att komma ihåg nästa gång heller...
Neosus Postat 15 februari Postat 15 februari Mycket låter som att det redan finns fast det inte finns men finns nu men inte förr man ändå fanns det då! Ändå!
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 3. Lättglömd radiopop här också om än med ett tungt ämne.
slejnard Postat 15 februari Postat 15 februari 28 minuter sedan sa Dark Of Light: Tänk att hon lever fortfarande... Eva Rydberg? 27 minuter sedan sa Dark Of Light: Tänk att hon lever fortfarande... ☺️☺️☺️
Fidden Postat 15 februari Postat 15 februari 1 minut sedan sa Dark Of Light: 4. Min favorit, blåbär. Utöver det, Ser en lila och en blågrön, så jag vet inte vilken du menar...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.