slejnard Postat 14 februari Postat 14 februari Vad säger ni om Vance då? Verkar som US vill trigga för att sen backa lite och få igenom massa grejs. Business! Nu har då Sydafrika sagt emot.
Neosus Postat 14 februari Postat 14 februari Just nu sa slejnard: Vad säger ni om Vance då? Verkar som US vill trigga för att sen backa lite och få igenom massa grejs. Business! Nu har då Sydafrika sagt emot. Det bällr uur!
slejnard Postat 14 februari Postat 14 februari 4 minuter sedan sa Neosus: Det bällr uur! Ja helt sjukt. Och fort går det!
Dark Of Light Postat 14 februari Postat 14 februari Ja. Världsordningen så som vi är van vid är förändrad. Ryssland jublar förstås, deras vän Trump levererar... Vi får det svårt att vänja oss vid en helt annan värld och får dessutom lära oss att ta hand om oss själva.
Dark Of Light Postat 14 februari Postat 14 februari Men den där cykeln. Djävlar vad fin den var ändå.
Dark Of Light Postat 14 februari Postat 14 februari Du gillade inte cykeln? Du tycker inte att den var djävligt fin? Cykeln? Fin? Djävligt?
Dark Of Light Postat 14 februari Postat 14 februari Ja, jag menar det! Titta på ramen bara! Färgen! Logotypen! Shimano växlarna! Stödet! Vad ska man säga, världsklass! Jäwlarr vilken zykäl!
Fidden Postat 14 februari Postat 14 februari Ibland gillar jag cykeln, ibland inte. Det går i cykler.
Fidden Postat 14 februari Postat 14 februari Man borde kanske göra en eurotechnoversion av muggebigge...🤔
Neosus Postat 14 februari Postat 14 februari (redigerat) Näe nu ser jag.. 5:an har svenska låtskrivare! Och 2:an! Redigerat 14 februari av Neosus
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari Här har det ballat ur rejält... Vad säger ni som bor i trakterna av urballningen..?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.