slejnard Postat 10 februari Postat 10 februari Nåt sånt här. Sjunger så soft jag kan för att få flyt.
Dark Of Light Postat 11 februari Postat 11 februari 10 timmar sedan sa slejnard: Tack Dol. Varsågod. Äntligen tisdag! 1
slejnard Postat 11 februari Postat 11 februari Tack 🙏🏻 jo både mix och framförande blev bättre. La mer reverb också på sången för att få den att bäddas in bättre.
Dark Of Light Postat 11 februari Postat 11 februari 4 timmar sedan sa slejnard: Tack 🙏🏻 jo både mix och framförande blev bättre. La mer reverb också på sången för att få den att bäddas in bättre. Jåh te låt pra te! 1
slejnard Postat 11 februari Postat 11 februari Swankz Dol. Kämpar man på så ger det sig till slut. Hade nog en vision som jag till nådde till sist. Andas å sjunga softare.
slejnard Postat 11 februari Postat 11 februari Jag vann lakrits på postkodlotteriet. Damp ner i brevlådan idag. 😁 1
Analogfreak Postat 12 februari Postat 12 februari (redigerat) Redigerat 29 mars av Analogfreak Underläpp
slejnard Postat 12 februari Postat 12 februari Å jag har varit på massage. Friskvård! Hon fick upp en låsning.
Analogfreak Postat 12 februari Postat 12 februari (redigerat) Kaffetime Redigerat 29 mars av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.