Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari 10 minuter sedan sa Analogfreak: Fick du hjälp med PT:n? Han vill ju gärna inte erkänna det men jag har ofta hjälpt honom med PTs, speciellt när han var liten.
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari 32 minuter sedan sa Analogfreak: Är han stor nu? Större är ju ett ord jag kommer att tänka på...
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari När jag träffade på Lotta Engberg i Olofstorp var hon yngre men det beror på att det var så länge sedan.
Fidden Postat 8 februari Postat 8 februari En av de roliga sakerna med filmen Eurovision från några år sedan är de parodiska låtarna. Detta bidraget hade passat perfekt. "Ha ha ha ha ha ha" Eller är det inte med en liknande låt förresten? Eller är det Mandelaeffekten in action?
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari Sååå... Efter 80-tals flashbacken, bidrag 1. En kvinna inte så långt ifrån mina jaktmarker. Nej, jag har inte jagat henne då and the funniest thing, inte nu heller... borde jag det? Trolskt försöker det vara, men detta är för stillsamt.
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari 7 minuter sedan sa Fidden: En av de roliga sakerna med filmen Eurovision från några år sedan är de parodiska låtarna. Detta bidraget hade passat perfekt. "Ha ha ha ha ha ha" Eller är det inte med en liknande låt förresten? Eller är det Mandelaeffekten in action? Det är ljudet som Loreen ger ifrån sig hela vägen till banken. #3. Tja, det funkar väl men i dessa sammanhang? Tveksamt...
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari Den micken hade en svacka där. Snygg Eriks höga ton försvann... #4. Klara då? Kanske kvällens starkaste bidrag hittills?
Fidden Postat 8 februari Postat 8 februari Ja jag föredrar att klara (eller vem som helst egentligen) sjunger Cazzi opeias låtar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.