Jump to content
Annons

Studiofestival # 6 - Sommarplåga


Odel

Recommended Posts

Okej festivalfolket.

Deadline om två dagar och Odel har bara mottagit fyra bidrag.  🙂

Buffar på och påminner alla i all välmening, så att ni inte glömmer bort det.  🙂

(Hint: Eftersom det är så få bidrag lär ju just ditt ha extra stor vinstchans)

/Lina

Äh.. det är handduken som gäller för min del!

Hittar inte nån som är villig att skråla.. 🙁

Sjung själv då 😎 Det ska jag försöka med 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 120
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Nästan klar 🙂

Kan jag mixa ihop skiten i morgon förmiddag så.......

..........inte uträknad än i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Till "odels tant"

Jag har mailat odel om en ny version på min låt. Har inte fått bekræftat att han fått den. Jag vill inte att min førsta version ska ligga som bidrag. Kan inte du kolla om han fått den. maila mig annars på jim@dat.dk så e du snæll. Jag kan ge dig lænken i så fall.

Tack så mycket 😉

Jimmy (JIM)

Link to comment
Dela på andra sajter

Till "odels tant"

Jag har mailat odel om en ny version på min låt. Har inte fått bekræftat att han fått den. Jag vill inte att min førsta version ska ligga som bidrag. Kan inte du kolla om han fått den. maila mig annars på jim@dat.dk så e du snæll. Jag kan ge dig lænken i så fall.

Tack så mycket 😆

Jimmy (JIM)

Ingen fara. Jag har full koll. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

och nu vart jag färdig, låten ligger och väntar på att bli hämtad...

he he... och jag hoppas ju såklart att man går efter melodi o text... och inte efter sångmässiga kvaliteter 😉 . Fast det är ju upp till den som lyssnar vad som värderas högst antar jag 😳 ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahani gott folk. Jag viker ner mig denna gång.

Jag håller på att rehabilitera mig efter den jävligaste tenta-p jag varit med om... nästan fortfarande i koma, så det enda jag lyckats åstadkomma den senaste veckan är ett halvprogrammerat trumkomp... Måste nog softa nån vecka till innan jag hittar både inspiration och kreativitet.

Men may the beast man win.

/Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny deadline? Var det inte den 10:e förut, nu står det att det är den 11:e (alltså idag) som är Deadline... 🙂

Huh? Jag antecknade imorgon, söndag, i min kalender... 🙂

Ajavafan. Har jag inte hunnit tills idag hinner jag väl inte tills imorgon heller. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny deadline? Var det inte den 10:e förut, nu står det att det är den 11:e (alltså idag) som är Deadline... 🙂

Huh? Jag antecknade imorgon, söndag, i min kalender... 😲

Ajavafan. Har jag inte hunnit tills idag hinner jag väl inte tills imorgon heller. 🙂

😆 Haha... alla har visst olika tider...

Aja, nu är jag i princip klar. Det låter skitbra om min mix i AKG 240 Studio-lurarna, men i pappas HiFi anläggning låter det sämre dock 😳 Usch, va jobbigt det är att få till en mix som passar överallt...

Odel, när är den "Riktiga" deadlinen?

Link to comment
Dela på andra sajter

är tvungen att ge upp, trodde det var söndag som gällde.:rolleyes:

har gjort ett försök att få ihop det sista under kvällen men det kommer inte att gå så jag önskar övriga deltagare lycka till. 😄

ser fram emot att höra dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

är tvungen att ge upp, trodde det var söndag som gällde.:rolleyes:

har gjort ett försök att få ihop det sista under kvällen men det kommer inte att gå så jag önskar övriga deltagare lycka till. 😄

ser fram emot att höra dem.

Jag var oxå rätt inställd på Söndag, som det alltid tidigare har varit..

Men, som sagt. Lycka till allihoppa! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

är tvungen att ge upp, trodde det var söndag som gällde.😉

har gjort ett försök att få ihop det sista under kvällen men det kommer inte att gå så jag önskar övriga deltagare lycka till.  😄

ser fram emot att höra dem.

Jag var oxå rätt inställd på Söndag, som det alltid tidigare har varit..

Men, som sagt. Lycka till allihoppa! 🙂

Ok, nu kom jga hen full som ett äggh.. ska ta tag ideth häör i morgon. om moOD eller npågorn annan vill läö,mna in bidarg så passa på ´NU!!! innan jag vaknar imorgon,, nu är deadlien offschelt schlut,, OK!

rocknrol!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, nu kom jga hen full som ett äggh.. ska ta tag ideth häör i morgon. om moOD eller npågorn annan vill läö,mna in bidarg så passa på ´NU!!! innan jag vaknar imorgon,, nu är deadlien offschelt schlut,, OK!

rocknrol!

Skål Odel.. 😄 Hoppas du inte är alltför bakis idag.

Du fick precis ett mail.. snacka om akutplåga. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

är tvungen att ge upp, trodde det var söndag som gällde.😠

har gjort ett försök att få ihop det sista under kvällen men det kommer inte att gå så jag önskar övriga deltagare lycka till.  😠

ser fram emot att höra dem.

Jag var oxå rätt inställd på Söndag, som det alltid tidigare har varit..

Men, som sagt. Lycka till allihoppa! 😳

Ok, nu kom jga hen full som ett äggh.. ska ta tag ideth häör i morgon. om moOD eller npågorn annan vill läö,mna in bidarg så passa på ´NU!!! innan jag vaknar imorgon,, nu är deadlien offschelt schlut,, OK!

rocknrol!

🙂

Du måste fan ha varit lika full som jag igår...

//fortfarande full

Link to comment
Dela på andra sajter

sätt igång med röstningen nu för böfvelen!

Alla bidrag är skickade till Olsberg som har lovat att hjälpa mig med att få upp dom på nätet. Återkommer med en röstningstråd så fort jag har en länk där ni kan hämta. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

sätt igång med röstningen nu för böfvelen!

Alla bidrag är skickade till Olsberg som har lovat att hjälpa mig med att få upp dom på nätet. Återkommer med en röstningstråd så fort jag har en länk där ni kan hämta. 😄

Jaaaaa! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

sätt igång med röstningen nu för böfvelen!

Alla bidrag är skickade till Olsberg som har lovat att hjälpa mig med att få upp dom på nätet. Återkommer med en röstningstråd så fort jag har en länk där ni kan hämta. 😉

Hur många bidrag fick du in egentligen? Verkar vara en del som föll av...

Link to comment
Dela på andra sajter

he he... och jag hoppas ju såklart att man går efter melodi o text... och inte efter sångmässiga kvaliteter 😉

Hallå det måste väl ändå vara attityden som räknas! 😉😉😱😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

he he... och jag hoppas ju såklart att man går efter melodi o text... och inte efter sångmässiga kvaliteter 😉

Hallå det måste väl ändå vara attityden som räknas! 😆😱😱😆😆

hm... att man vågar menar du eller 😳 för det kan jag i så fall hålla med om 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

he he... och jag hoppas ju såklart att man går efter melodi o text... och inte efter sångmässiga kvaliteter 😉

Hallå det måste väl ändå vara attityden som räknas! 😕🙁🙂😆😆

hm... att man vågar menar du eller :rolleyes: för det kan jag i så fall hålla med om 😉

Ha jag var den enda som gav dig en tia förra gången.........remember????????????

Nu är det andra bullar för jag ska slä mina noll påäng sen i höstas. Då kommer jag att rösta taktiskt.

Du har faktiskt än poäng där om at våga ställa upp, 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

he he... och jag hoppas ju såklart att man går efter melodi o text... och inte efter sångmässiga kvaliteter 😉

Hallå det måste väl ändå vara attityden som räknas! 😕🙁🙂😆😆

hm... att man vågar menar du eller :rolleyes: för det kan jag i så fall hålla med om 😉

Ha jag var den enda som gav dig en tia förra gången.........remember????????????

Nu är det andra bullar för jag ska slä mina noll påäng sen i höstas. Då kommer jag att rösta taktiskt.

Du har faktiskt än poäng där om at våga ställa upp, 😉

he he jo men jag har visst för mig att du gav mig en tolva 😉 ... kul btw 😄

och sedan vill jag ju också notera att jag faktiskt fick en tolva till.... 😛

näst sist var jag men det avskräcker inte mig... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...