Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
19 minuter sedan sa Analogfreak:

Purple Floyd och Deep Pink?

Ja precis, Peep Furple och Dink Ployd. Sen krönte jag det hela med att säga att jag i alla fall har koll på att Ozzy är med i Led Zeppelin...

Annons
Postat

Det är en lucka bland 70-talets legender i min musikkunskap som de flesta andra verkar ha koll på... Det är konstigt det där, med tanke på alla gånger jag fick hänga med farsans band när jag var liten. Han var lite av byns rockstjärna faktiskt. Nu är farsan inte med längre sedan några år, men jag känner igen några fortfarande.

• Gilla 1
Postat

Alltså med i bandet dårå. Nu lät det ju som att han var död. Det är jag ändå hyfsat säker på att han inte är.

Postat
43 minuter sedan sa Analogfreak:

Jag vet inte! Det var före min tid.

Jo, så var det nog. Btw, är inte hattrick tre i rad? Jag har gjort 12. Vad fan ska man kalla det? Förutom ren galenskap alltså?

Postat

Jag väntar fortfarande på min Rheintochter

Ja, man får en sån alltså. All PTs kan bytas ut mot varor och tjänster. 12 PTs i rad och man får en luftvärnsrobot. Tänk en sådan i hallen när ungdjävlarna kommer och ska sälja jultidningar...

Postat

Hade lagt ny bas och två till gitarrer. När jag la en gitarr plugin så hängde sig reaper. Hade jag sparat mellan tagningarna? Nej, bara göra om. Tog om leadsången också. Är den klar nu månne? Tips? Den känns iaf förbättrad

https://www.dropbox.com/scl/fi/u4kfghnnyalyhbm1rftc7/Meet-you-at-the-Circus-EP-Master.wav?rlkey=guwkgxmarrlm79giqo2fwr7qs&dl=0

Postat
8 timmar sedan sa Dark Of Light:

julli-kaffe.GIF.16e2f63255d0c6c6bc292df5a8cb384b.gif

3 minuter sedan sa Neosus:

julli-kaffe.GIF.16e2f63255d0c6c6bc292df5a8cb384b.GIF

1 minut sedan sa Dark Of Light:

julli-kaffe.GIF

6 timmar sedan sa slejnard:

Morötter! 😅

Just nu sa Dark Of Light:

julli-kaffe.GIF

julli-kaffe.GIF

Postat

Gäddede har man åkt förbi några gånger när man åkte.. förbi... några gånger (kan man tänka sig?).. när jag hoppade in i rockabilly bandet som fanns här.... och spelade...i norge! 

Postat
2 minuter sedan sa Analogfreak:

Annars är Arjeplog en fin kommun. Där får man arjeploga vägarna om man vill.

Ja jag har lite funderingar på att flytta lite mer uppåt i landet. 

• Gilla 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.