Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april Fan i helvete... Jag måste gå och handla mat! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april Vilken PT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emedees Postat 18 april Dela Postat 18 april 5 minuter sedan sa Neosus: Fan i helvete... Jag måste gå och handla mat! Köp maten i Mono, aldrig i Stereo. Om det finns såna butikerna som heter så, lol. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 april Dela Postat 18 april 20 minuter sedan sa emedees: Köp maten i Mono, aldrig i Stereo. Om det finns såna butikerna som heter så, lol. Min mat tar en kanal in, två kanaler ut. Jag är en stereosplitter, eller vad det heter. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april Dela Postat 18 april Blir blodpudding och lingonsylt pd! I helgen ska vi vara i Haparanda. Bo på hotell och få lite miljöombyte. Blir trevligt 👍 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emedees Postat 18 april Dela Postat 18 april (redigerat) 3 timmar sedan sa Fidden: Min mat tar en kanal in, två kanaler ut. Jag är en stereosplitter, eller vad det heter. Hoppas ni fattar min svaart humor, det är ingenting inriktad mot någon, hursomhelst! PS. Har ni nån chat grabbar? Eller en artiskonto kopplad till messenger? Smaklig måltid. Redigerat 18 april av emedees Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april ASMR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 april Dela Postat 18 april 1 timme sedan sa Fidden: Min mat tar en kanal in, två kanaler ut. Jag är en stereosplitter, eller vad det heter. Du menar två analer ut? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emedees Postat 18 april Dela Postat 18 april 1 minut sedan sa Dark Of Light: Du menar två analer ut? nej, han är analog bara, ingen anal, det är bara därfor att han gör en analogi till alt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 april Dela Postat 18 april 27 minuter sedan sa Dark Of Light: Du menar två analer ut? Nej, men ettan är försedd med rör. Tvåan blir bara skit om jag ska vara ärlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 april Dela Postat 18 april 8 timmar sedan sa Fidden: Tänkte plocka upp en begagnad sm7b idag. Den var falsk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april 9 minuter sedan sa Fidden: Den var falsk. Ajdå! Det finns en ny modell av den där med inbyggd förstärkeri! För upplysningens skull alltså.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april Fast den kostar flera miljarrrrrdeeeeerrr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emedees Postat 18 april Dela Postat 18 april 24 minuter sedan sa Fidden: Nej, men ettan är försedd med rör. Tvåan blir bara skit om jag ska vara ärlig. Rörapparatten är alltid bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april Dela Postat 18 april 35 minuter sedan sa Fidden: Den var falsk. Attans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 april Trådstartare Dela Postat 19 april Jamen sådär ja, nu börjar helgtjänstgörningen🫡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 april Dela Postat 19 april (redigerat) Jaha. Där går de båda. Rätt in i fördärvet. 20 år senare kom hon ut på andra sidan som crackhora. Han blev dörrförsäljare. Jag menar, hur många köper en dörr nuförtiden..? Redigerat 19 april av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april Dela Postat 19 april Morn å KPD. He sol 🌞. Lite kyligt i luften. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 april Trådstartare Dela Postat 19 april 1 timme sedan sa Dark Of Light: […]. Jag menar, hur många köper en dörr nuförtiden..? No one! That’s who. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 19 april Dela Postat 19 april ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 april Dela Postat 19 april 15 minuter sedan sa tordA: ? Förkrossande låga frekvenser... 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 april Trådstartare Dela Postat 19 april Den där knivningen i Skövde verkar ha PäTä-kopplingar; helikopter hade skickats upp… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 april Dela Postat 19 april (redigerat) 12 minuter sedan sa CHAE: Den där knivningen i Skövde verkar ha PäTä-kopplingar; helikopter hade skickats upp… Det var igår. Jag skickade upp min hellchopper, polisen var sååå tacksam. Utan mig hade detta blivit ett knivigt fall. En eggande tanke. 2 pers eftersöks med kopplingar till dådet fortfarande. En helliåkåpeter gör ingen nytta idag. Mulet så ini. Redigerat 19 april av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 april Trådstartare Dela Postat 19 april 39 minuter sedan sa Dark Of Light: Det var igår. Jag skickade upp min hellchopper, polisen var sååå tacksam. Utan mig hade detta blivit ett knivigt fall. En eggande tanke. 2 pers eftersöks med kopplingar till dådet fortfarande. En helliåkåpeter gör ingen nytta idag. Mulet så ini. ”Get to the Hellchopper!!!” Lite som när de allierade inte [till en början] kunde använda sitt flyg under Ardenner-offensiven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 april Dela Postat 19 april 14 minuter sedan sa CHAE: ”Get to the Hellchopper!!!” Lite som när de allierade inte [till en början] kunde använda sitt flyg under Ardenner-offensiven. Indeed! Så. Nu har jag handlat åt mina gamla föräldrar (nej, jag har inga nya), städat år mor, skjutsat far till röntgen och hem igen och faktiskt hunnit att jobba lite. Men nu, nu är det jefflar i mig helg! Tänkte bara tala om det ifall ni tror att jag går runt helt overksam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emedees Postat 19 april Dela Postat 19 april 3 timmar sedan sa tordA: ? Good job! Det ser ut att Du använder miken jämnt. Men tyvärr, grabben har inte längre stereo. Kanske mono. Eller ingenting alls. For shure. Iaf. dynamiska mikar har ingen stereo så... Ingen förlust öht. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 april Dela Postat 19 april 21 timmar sedan sa Neosus: Fast den kostar flera miljarrrrrdeeeeerrr... Ja jo.. jag beställde en ny från thomann idag, fast standardvarianten då. Tänker att om den och kopian låter likadant kan jag returnera den nya igen. Om skillnaden däremot är stor vill jag ju ändå ha den riktiga. Då kommer jag kunna utföra ritualmord på förfalskningen. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 april Dela Postat 19 april Låter som en mycket bra idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april Dela Postat 19 april Blir spännande höra vad du tyck om micken . 👍 Framme i Happis! 😃👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.