Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april ..och bastuba framför alt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april 11 timmar sedan sa slejnard: Fådda blomma 🌸. Tänkte göra nyinspelning på några låtar som jag inte har på Spotify. Vad tror ni om det? 3-4 låtar på svenska. Har påbörjat en. Vad tror ni om arr och mix? Ingen sång ännu https://www.dropbox.com/scl/fi/ucuv8g3v7lapis0e0gqf1/F-rsta-dan-P-sommaren-utan-vox-v2.mp3?rlkey=olasmtzwzyimg5btjqs15fhta&dl=0 Kör så det ryker! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 april Dela Postat 18 april 4 minuter sedan sa Neosus: ..och bastuba framför alt! Kung Grahns valspråk. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 april Dela Postat 18 april Tänkte plocka upp en begagnad sm7b idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april Dela Postat 18 april Hade nån tappat den på backen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 april Dela Postat 18 april 2 timmar sedan sa CHAE: Meanwhile i Storforum… Man ska tydligen gunga på huvudet för att fixa panorama på sin sång. Så säger en självpåtagen exepert i alla fall. Eller så gav personen i fråga något annat tips. Vederbörandes svenska är så trasig att jag faktiskt inte kan utröna vad personen menar… 2 timmar sedan sa CHAE: Broken swedish is broken. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 april Dela Postat 18 april 2 timmar sedan sa CHAE: Meanwhile i Storforum… Man ska tydligen gunga på huvudet för att fixa panorama på sin sång. Så säger en självpåtagen exepert i alla fall. Eller så gav personen i fråga något annat tips. Vederbörandes svenska är så trasig att jag faktiskt inte kan utröna vad personen menar… Oh my god... Ni har väl inte glömt att aktivera stereo-funktionen på era mikrofoner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 april Dela Postat 18 april 45 minuter sedan sa slejnard: Hade nån tappat den på backen? Nä det tror jag inte. Den är ojordad. Eller bara försiktigt grundläggande. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april 1 timme sedan sa Dark Of Light: There you go!🇨🇱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april …och nu kom snön (igen). Fun times all around🫠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april @slejnard Tänkte på ditt projekt där. Jag gjorde ju samma med Glöd och det gick ju bra. Det började med att jag bara tänkte prodda om 2-3 låtar men slutade med en hel skiva. Nu blev det bara två låtar som blev helt och hållet omgjorda och på resten av låtarna behöll jag det mesta (mixade om rejält och ersatte lite elgitarrer här och där). Det är samna sak med den här EP:n ”Atomvinter” (release 29/4🤩) som är urgammal (2008!) men skillnaden ligger i att samtliga låtar är omgjorda och delvis med modifierade texter. Kan jag så kan du, broder!🤜🏼🤛🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april Dela Postat 18 april 39 minuter sedan sa CHAE: @slejnard Tänkte på ditt projekt där. Jag gjorde ju samma med Glöd och det gick ju bra. Det började med att jag bara tänkte prodda om 2-3 låtar men slutade med en hel skiva. Nu blev det bara två låtar som blev helt och hållet omgjorda och på resten av låtarna behöll jag det mesta (mixade om rejält och ersatte lite elgitarrer här och där). Det är samna sak med den här EP:n ”Atomvinter” (release 29/4🤩) som är urgammal (2008!) men skillnaden ligger i att samtliga låtar är omgjorda och delvis med modifierade texter. Kan jag så kan du, broder!🤜🏼🤛🏻 Ja jag ska testa. Hade helst vela få klart dom innan sommaren då texterna i 3 av dom är somriga. Kanske räcker med 3 till en EP, eller krävs 4? Blir spännande höra din release! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april Dela Postat 18 april 56 minuter sedan sa CHAE: …och nu kom snön (igen). Fun times all around🫠 Här är sol. 😁🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april 😆@”[…] från mellerud och tillbaka” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april 14 minuter sedan sa slejnard: Här är sol. 😁🌞 Weeeell, good for you😒😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april 🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april Dela Postat 18 april 5 timmar sedan sa Neosus: ..och bastuba framför alt! Bastu bad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april Dela Postat 18 april 9 minuter sedan sa Neosus: 🌞 Stor å grann. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april 3 minuter sedan sa slejnard: Stor å grann. 😊 That’s what she said! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april Dela Postat 18 april Just nu sa CHAE: That’s what she said! Jag vet! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april 😔 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april Depresso med Gök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april Nu händer det krejer i Storforum minsann. Osar good old fredags-tråd lång väg. På en torsdag dessutom! Fint ska det vara minsann! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april Jag lade ett inlägg där... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april Så Aerosmith räknas som ”schlager” numera? Jaha ja, där ser man🤷🏻♂️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 april Trådstartare Dela Postat 18 april Ja jävlar… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emedees Postat 18 april Dela Postat 18 april (redigerat) 1 timme sedan sa CHAE: Nu händer det krejer i Storforum minsann. Osar good old fredags-tråd lång väg. På en torsdag dessutom! Fint ska det vara minsann! jajjaaa, krejor hönder. Du vet aldrig kanske jag är nånstans i Kina, å för mig det är redan Fredag. 1 timme sedan sa CHAE: Så Aerosmith räknas som ”schlager” numera? Jaha ja, där ser man🤷🏻♂️ För mig allt som är från 60/70 talet klassificeras som schalger. Och jag var född typ igår så tycker inte lyssna på det typ av musik. Po mitt språk szlagier - bytyder "något gammalt" ej den tyska Schaleger. Men alla har sin smak. Redigerat 18 april av emedees Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april Dela Postat 18 april 3 minuter sedan sa emedees: jajjaaa, krejor hönder. Du vet aldrig kanske jag är nånstans i Kina, å för mig det är redan Fredag. För mig allt som är från 60/70 talet klassificeras som schalger. Och jag var född typ igår så tycker inte lyssna på det typ av musik. Po mitt språk szlagier - bytyder "något gammalt" ej den tyska Schaleger. Men alla har sin smak. Jag förstår vad du menar! Lite schlager är det nog allt. Ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.