Jump to content
Annons
  • 0

Studio One - Exportera STEMS eller Raw Audio


Mocca

Fråga

Hej

När jag ska exportera STEMS som det kallas i Studio One, eller råa ljudfiler så lägger de sig i bokstavsordning i sidopanelen (inte i kanalordning).

Så när jag drar tillbaka filerna så ligger de huller om buller och inte i grupper som vid inspelning. Är lite ny på det det här så jag hoppas på lite tips här.

Tänker att det borde väl vara någon enkel knapptryckning som jag har missat för att få dem i kanalordning, eller behöver jag göra något annat?

Tacksam för svar.

Hälsningar

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

4 svar på denna fråga

Recommended Posts

Annons
  • 1

Det finns en feature request på detta.

Sitter på jobbet nu och kan inte se om det är tillagt ännu.

Så just nu är väl alternativet att du döper om kanal från tex Kick till 01 Kick osv.

Ja det är ju lite drygt, så vi får hoppas att feature requesten kommer snart, ja om den inte redan kommit. Kollar när jag kommer hem. Och då lär det ju bli i version 6.x

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 0
19 timmar sedan sa frithiof:

Det finns en feature request på detta.

Sitter på jobbet nu och kan inte se om det är tillagt ännu.

Så just nu är väl alternativet att du döper om kanal från tex Kick till 01 Kick osv.

Ja det är ju lite drygt, så vi får hoppas att feature requesten kommer snart, ja om den inte redan kommit. Kollar när jag kommer hem. Och då lär det ju bli i version 6.x

 

13 timmar sedan sa frithiof:

Verkar tyvärr inte vara implementerat ännu.

Ok. Vi hoppas att det kommer så snart. Tack för hjälpen det fungerade bra att numrera kanalerna. 

Hälsningar

Micke

Redigerat av Mocca
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...