Henric Svensson Posted September 15 Report Share Posted September 15 (edited) Hej på Er! Släppte en låt som jag ruvat på ett tag idag! En slow blues med svensk text! Trevlig musikhelg på Er alla! Jag vill att du ska stanna Text & Musik Henric Svensson 202308 Jag ligger här och väntar på att du ska komma hem Jag ligger här och väntar på att du ska komma hem För med dej i mina armar känns natten inte så lång Jag vill att du ska stanna stanna tills solen gått upp Jo jag vill att du ska stanna stanna tills solen gått upp För med dej i mina armar känns natten inte lika kall Jag vill att vi ska älska älska tills solen gått upp Jag vill att vi ska älska älska tills solen gått upp Du smälter i mina armar och natten blir inte så kall Jag vill att vi ska älska älska tills solen den gått upp Åh du smälter i mina armar och natten blir inte så kall Edited September 15 by Henric Svensson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pär Nord Posted September 15 Report Share Posted September 15 Aaahh... the slow blues, underbar att spela och fortfarande njutbar för lyssnaren ... både slide och single-stringsolo? du kan det hela Henrik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonatan Lundin Posted September 21 Report Share Posted September 21 Mycket bra👌. Alltid trevligt när budskapet i texten understödjs o förstärks av låtens tempo o arrangemang, för att bygga en bra helhet. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted September 22 Author Report Share Posted September 22 -Tackar ödmjukast! 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted Friday at 07:16 PM Report Share Posted Friday at 07:16 PM Vilket tunggung Henric! Svänger så det svartnar nästan👍 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted Monday at 10:46 AM Author Report Share Posted Monday at 10:46 AM On 2023-09-22 at 21:16 sa slejnard: Vilket tunggung Henric! Svänger så det svartnar nästan👍 -Tack Slejnard! Link to comment Share on other sites More sharing options...
perlindholm Posted Tuesday at 10:44 AM Report Share Posted Tuesday at 10:44 AM Fortsätt! Imponerande 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted Tuesday at 05:26 PM Author Report Share Posted Tuesday at 05:26 PM 6 timmar sedan sa perlindholm: Fortsätt! Imponerande -Tack! 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VennbergsU Posted yesterday at 10:30 AM Report Share Posted yesterday at 10:30 AM Låter bra nog... Fortsätt... Förresten gillar jag det 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts