Jump to content
Annons
  • 0

någon som vill sammarbeta med ung rapp-stjärna?


rezastockholm61 (oregistrerad)

Fråga

rezastockholm61 (oregistrerad)

Lång historia kort så bor jag i Rågsved sen barnsben och har varit producent sen jag var typ 16, jag har sett många artister med talang men den här killen som jag upptäckte igår är på en ny nivå! Jag passerade den lilla fotbollsplanen utanför centrum där han stod med sina kompisar och freestylade helt sjuka rader, inga texter utan rakt ifrån skallen (vilket är svårt för det flesta artister) stannade och lyssnade för skojs skull för att se hur länge han kunde hålla på med en freestyle och det blev typ 2,5 min (som är otroligt imponerande för en kille som såg ut vara 15) frågade om han hade insta, och sen dess har vi pratat. Ja alltså jag säger såhär, denhär killen kan bli en nästa stjärna för er och jag tror han är värd att satsa på. Han har skickat filmer/videos till mig på hans freestyles till mig som jag även kan skicka till er. Låter detta intressant? Grabben är inget du vill missa säger jag bara (jag har varit producent i 10 år) och har aldrig varit med om något tidigare så tänkte på att försöka att hitta någon producent som kan hjälpa honom på rätt väg. Hör gärna av er om detta låter intressant för er så kan jag skicka hans freestyles, så får ni se vad ni tycker! Jag tror verkligen på honom, han har en drift och passion som få artister har! 

P.S jag kan tyvärr inte hjälpa honom (även fast jag skulle vilja) då jag ska flytta till Luleå med familj och då kommer ha svårt att distribuera hans musik och hjälpa honom med studio osv. Skriv om detta låter intressant så svarar jag så snabbt jag kan.

Allt uppskattas. Tack på förhand! //Reza

Link to comment
Dela på andra sajter

1 svar på denna fråga

Recommended Posts

  • 0

Förstår att det kan bli problematiskt med studio osv, om den här kidden inte har tillgång på såna grejer själv, men att mecka beats och skicka över nätet borde väl gå att göra ändå? Så länge han iaf har något sätt att spela in på, även om det är lofi, så går det ju att slänga ihop några demos. Proffs inspelning tänker jag kan komma senare i processen. 

Bara några tankar från mig, jag håller själv inte på med hiphop särskilt mycket. Jag bor också i Oslo, hehe. 

Har han några grejer ute på Youtube/Soundcloud eller liknande? Hade varit nice att kolla in även om jag inte kan jobba med honom. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...