Jump to content
Annons

Midi/keyboard wizard / scentekniker sökes!


red_house_painter

Recommended Posts

Hej! Året är nu 2022 och livet har svängt ett gäng gånger! Turnéer har ställts in de förgående åren vilket gjort att folk sadlat om, skaffat barn eller bara valt att sluta jobba inom scenteknik. Sen kan det vara så att många av oss (mig själv inkluderat) har för många produktioner uppe och inte kan vara med på alla då många saker är ute iår!

Detta är alltså ett ytterst seriöst jobberbjudande som erbjuds här. Redan med en småstart från mitten av mars! Själva gigen börjar sen i slutet av maj och fortgår över sommaren! Vanligtvis är det helger.
Sjukt oortodoxt att skriva här men det är där vi är just nu!

 

Arbetsbeskrivningen är:

- Bygga och riva keyboardstation, vara ansvarig och sköta playback, midirouting och kunna mainstage och ableton osv.

- Bygga och riva en el-bas/keyboardstation.

- Lite instrumentkunskap såsom stämma bas/ackgitarr osv.

- Förstå hur en scen funkar.
 

Turnévana är ett stort plus! Annars bör man enligt sig själv ha hög arbetsmoral, vara stresstålig, ansvarsfull och noggrann. Och såklart, vara en bra person!

- Vaccinerad med covidpass är ett måste! -

 

Vi är dock många i produktionen så man är inte på scen själv. Vi är alla teamplayers och utgår från att DU också är det.

 

Skicka gärna ett PM till mig om det är så att ni själva är intresserade med ett enkelt CV. Vi utgår från Stockholm men jag bor tex i Göteborg.


(Jag kommer av flera skäl inte skriva mer om vad/vem detta gäller här i beskrivning eller var vi kommer spela. Det tror jag alla förstår)
Finns det en generell fråga som är otydlig här i beskrivningen förtydligar jag det gärna!

Väl mött!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...