Jump to content
Annons

Jaha. Ytterligare en tråd om kritik ;O .


Nenne

Recommended Posts

Annons

Lite Jaques Tati sommar vid havet känsla, men munspelet ta i som om den hade bråttom bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

0:17 och 2:07 lät  aningen högt och lite kort när det kom till dragspelen

Du är inte sugen på o dela med dig av alla spår så jag kan remixa den och få mig lite träning :)? är absolut ingen expert utan har väl sysslat med musik i något halvår.Pm om de vore intressant som en kul grej.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 hours ago, Casper Bjerkehagen said:

Soundmässigt rätt harsh i 2,5 khz och 5khz området, speciellt trummor och cymbaler

Keep it up!

Ja precis. Jag börja tro att jag har en hörselskada som gör att jag inte hör det där!

Jättestort tack för din input!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 hours ago, gebba said:

0:17 och 2:07 lät  aningen högt och lite kort när det kom till dragspelen

Du är inte sugen på o dela med dig av alla spår så jag kan remixa den och få mig lite träning :)? är absolut ingen expert utan har väl sysslat med musik i något halvår.Pm om de vore intressant som en kul grej.

 

 

Nja jag passar nog på det just nu. En del av sångspåren är copyrightade och jag har lovat att inte avhända mig dem.

Det kan kanske komma väl till pass senare jag har eventuellt ett samarbete med en sångerska på gång. Men stort tack för erbjudandet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 8/22/2020 at 4:43 AM, HomerJSimpsson said:

Lite Jaques Tati sommar vid havet känsla, men munspelet ta i som om den hade bråttom bort.

OK? Det spelar ingen roll jag är en bättre gitarrist än du någonsin kommer att bli. 😄 (ironi). 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-24 at 15:24 sa Nenne:

OK? Det spelar ingen roll jag är en bättre gitarrist än du någonsin kommer att bli. 😄 (ironi). 🙂

Spela jag gitarr ??!   Oj, tack !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...