martinwiden 3 Posted June 4, 2020 Share Posted June 4, 2020 Jag uppgraderade stallmicken i min Squire Classic Vibe Tele för ett tag sedan med en Lundgren BJFE. Vilket lyft det blev! Jag gjorde en video när jag jämför hur den låter före och efter. Hoppas detta kan vara användbart för någon som vill köpa en sådan här mikrofon eller bara är nyfiken på hur stor skillnaden blev. Jag köpte micken själv på These Go To 11. https://www.youtube.com/watch?v=ZfAt9Sq0eZA 2 Link to post Share on other sites
CHAE 312 Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Kul video🙂 Vänligen, CHAE Link to post Share on other sites
martinwiden 3 Posted June 5, 2020 Author Share Posted June 5, 2020 2 timmar sedan sa CHAE: Kul video🙂 Vänligen, CHAE Tack CHAE! Det var superkul att få löda i en gitarr för första gången. Och även att höra själv hur skillnaden blev. Jag kommer definitivt byta ut halsmicken på denna Tele. Och även byta mickarna i min nyinköpta Harley Benton Strata 🙂 Link to post Share on other sites
CHAE 312 Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Ja, visst är det roligt att höra resultatet så där direkt. (Rekommenderar även pedalbyggen om du vill löda grejer). Vänligen, CHAE Link to post Share on other sites
jazzpetter 1 Posted December 16, 2020 Share Posted December 16, 2020 Fränt video. Är sugen på uppgradera mickar jag också. Kul att det finns svenska tillverkare som gör så högkvalitativa grejer. Link to post Share on other sites
Recommended Posts