Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

För å späda på lite i aktiviteten så här halv ett på torsdagnatten.. 😲

Är Propellerheads verkligen så trista att de bara lagt in det där tricket med skruvarna på Subtractorn? Det måste väl för tusan finnas några saker till, nu när 3an kommit å allt, snälla.. Det känns ju helt ologiskt med en ända grej. Fast jag måste säga, att på så sätt elimineras risken för att "för mycket av det goda" -syndromet inträder.. 😉

(Ursäkta om det är lite onödigt det här, och att det på sätt och vis varit uppe tidigare.. Ber om ursäkt i preventivt syfte 😮 )

//smulan

Annons
Posted

hahaha!!!... Jag komm på det för ett tag sen ja me! Råkade få upp skruven på subtractorn å kom på att man kanske skulle testa de på alla de andra maskinerna me, men det funkade visst inte...

Posted

Det fanns fler men de flesta togs bort till v2.5 🙂

Om man t.ex. klickade på loggan i en NN-19 visades en LCD-grafisk logga i fönstret och texten "Insert Disk"... 🙂

Det jag tycker är roligast i racket är att NN-XT är godkänd av Dell och att den tillverkats i Irland 😆

Posted

det där med skruvarna var roligt... men vafaan ska inte subtractorn dunsa ner i backen då man har tagit bort alla fyra skruvarna? orealistiskt! hmpf!

Posted

Om du måste ha en front som ramlar av får du hålla dig till iZotope Vinyl. Den fronten ramlar av snyggt utan skruvar.

/Jimmy

Posted
vart ser man att NN-XT är godkänd av Dell ?

nnxtbak.jpg

Posted
Lite väl mkt fritid lr vectro 🙂

Vadå? Jag hade inte ens nämnt att programmern i Combinatorn är en touch-screen...

Har massa nördfakta om programmet... och ändå har jag ett liv. Tror jag. 😉😉😎

• 1 year later...
Posted

Det bara måste ju gå att göra nåt kul med luckan på baksidan av NT-XX ...

😱

Posted
Det bara måste ju gå att göra nåt kul med luckan på baksidan av NT-XX ...

:rolleyes:

Nej tyvärr, och inte heller har jag fått IR-panelen längst upp till höger på NNXT att reagera på mina fjärrkontroller.