slejnard Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 3 minuter sedan sa Nenne: Ja. Man har ett behov av att dra fram något negativ för att själv känna sig betydelsefull på ett sätt som man inte är. Det är Jante. Menar du som du gjorde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nenne Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 1 minute ago, Fidden said: Menar du som du gjorde? Jag menar om musikvetaren som susade in och påstod att min mix låg fel (enligt hens tycke) bara för att ha något att klaga på. Då är man en Jante. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 Just nu sa Nenne: Jag menar om musikvetaren som susade in och påstod att min mix låg fel (enligt hens tycke) bara för att ha något att klaga på. Då är man en Jante. Ok, då bestämmer vi det och glömmer det sen. Det är bara jante om någon kommenterar nennes mix. Nenne får kommentera vad som helst utan att det är jante. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 Här vänder man ryggen till tråden i ca 11 timmar och.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Här vänder man ryggen till tråden i ca 11 timmar och.... KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nenne Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 3 minutes ago, Fidden said: Ok, då bestämmer vi det och glömmer det sen. Det är bara jante om någon kommenterar nennes mix. Nenne får kommentera vad som helst utan att det är jante. Hade jag ställt frågan om mixen hade det varit helt OK. Men inte att klanka för att göra sig själv mer betydelsefull än man är. Fattaru??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 44 minuter sedan sa Nenne: EDIT: Jag är gammal och trygg i mitt gitarrspel men det finns unga killar och tjejer som är nya i sitt musikskapande och då ska man tänka på hur man framför kritik. Detta för att inte framstå som en pappskalle! Hur var det du själv framförde din kritik? “Det där låter INTE bra. 😊" Ingen hade bett om din åsikt, antar att du betedde dig som en idiot där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nenne Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 2 minutes ago, Fidden said: Hur var det du själv framförde din kritik? “Det där låter INTE bra. 😊" Ingen hade bett om din åsikt, antar att du betedde dig som en idiot där? Ja . Jag var en idiot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 Bra, då finns det logik i resonemanget. Och vi kan alla förenas i vår idioti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2020 12 minuter sedan sa Fidden: [...] Och vi kan alla förenas i vår idioti. ...och det är där som Längstah kommer in i bilden🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 23 minuter sedan sa slejnard: KPD? Ja, men jag tar den ute på balkongen. Lugnare där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 ^_^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2020 47 minuter sedan sa Dark Of Light: Här vänder man ryggen till tråden i ca 11 timmar och.... 11 timmar är en evighet med Längstah-mått mätt. Ja, 11 timmar är helt enkelt det Längstah måttet😮 Sedan är måttet rågat😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 25 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, men jag tar den ute på balkongen. Lugnare där... Ja, ta den på ballen... som kidsen säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2020 8 minuter sedan sa Fidden: Ja, ta den på ballen... som kidsen säger. ”Grab ’em on the Balle”? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 2 minuter sedan sa CHAE: ”Grab ’em on the Balle”? Yes grab ʼem, then put ʼem in ya mouth. All those kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2020 Snart anländer bråzzan. Ska bli jävligt kul att träffa honom (och resten av hans familj). Kan nog bli en virre i kväll. Och mat. Mycket mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 Vagott! Min brorsa kommer också hit idag för en swedish fika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2020 1 minut sedan sa slejnard: Vagott! Min brorsa kommer också hit idag för en swedish fika. Fan vad nice! Kommer ni över senare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 1 timme sedan sa Fidden: Ja, ta den på ballen... som kidsen säger. Ja, djävlar... Precis när man trodde man sett det mesta.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 1 timme sedan sa CHAE: Snart anländer bråzzan. Ska bli jävligt kul att träffa honom (och resten av hans familj). Kan nog bli en virre i kväll. Och mat. Mycket mat! Låter kul! Jag har ingen bror men jag har öl. Är rätt så nöjd med det också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2020 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, djävlar... Precis när man trodde man sett det mesta.... Jaha, se där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 juli 2020 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2020 (redigerat) 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Låter kul! Jag har ingen bror men jag har öl [...] ...och Balle? För scrotum ser du ut att ha fixat för $20. Redigerat 25 juli 2020 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 1 timme sedan sa CHAE: Fan vad nice! Kommer ni över senare? Lite långt bort bara men annars så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 👀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 9 minuter sedan sa Neosus: 👀 Sambon bakar sockerkaka med blåbär! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 Vagott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 8 minuter sedan sa slejnard: Sambon bakar sockerkaka med blåbär! 😮 De lär sig säkert så småningom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juli 2020 Dela Postat 25 juli 2020 22 minuter sedan sa slejnard: Lite långt bort bara men annars så Är det lite eller långt borta!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts