Jump to content
Annons

Feedback önskas


Stech (oregistrerad)

Recommended Posts

Stech (oregistrerad)

Hej!
Jag är ny här på forumet, och slänger mig ut för att få feedback, åsikter och kanske samarbeten.
Jag har sysslat med musik i över 20 år, främst elgitarr, men även en del piano och bas.
Jag har alltid hållit på med datorer, främst som systemutvecklare, och eftersom jag gillar musik så har kopplingen alltid funnits där.
Så, för ett par år sedan så "började jag om" och införskaffade mig nya prylar. Wow, det har hänt en hel del sedan -90 talet. 🙂

Jag bestämde mig för att jag ska ha en låt på Spotify. Det spelar ingen roll vad det är, men jag ska stå för den.

Så, nu finns den på webben, och jag tar gärna emot åsikter och feedback på låten.


https://open.spotify.com/album/7KOdSbUaLMPxYpbFaiBHiB?si=PfJvs-2eTeWeCWgZa5oT7g

Tack på förhand!

Christian

 

 

Redigerat av Stech
På till Youtube
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
SyncEmotions (oregistrerad)

feedback eller PUBLICITY ?!

... så viset bara dessa kan höra låt vem har konto i spotify.

Redigerat av SyncEmotions
Link to comment
Dela på andra sajter

Stech (oregistrerad)

Tack. Det är bra feedback! Precis vad jag vill ha.

Jag blir hemmablind och feedback från personer som inte känner mig är det inget filter på!

 

/C

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten i sig tycker jag är rätt bra. Hooken i refrängen sätter sig i minnet, och rytmen är svängig.

Men, som mixamannen sade, är den otight. Den behöver redigeras noggrannare - se till så att allt är i synk. Och sången låter lite väl konstig. Minska reverbet så att den kommer närmare och låter mer naturlig.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...