Jump to content
Annons

Soundcloud fungerar inte i Google Chrome


Maxxio

Recommended Posts

Hej!

Har letat febrilt i inställningarna. Och Googlat. Men, hittar inget. Hoppas någon kan hjälpa 😃

Problem: Soundcloud kan bara spela upp i min Firefox webbläsare, men inte i Google Chrome (när jag trycker Play). Är det ngn som har en aning om vad jag bör kolla?

Bifogad bild: När jag trycker Play får jag bara "3 punkter som blinkar".

Miljö: Macbook Pro, Google Chrome Version 75.0.3770.142 (senaste), Firefox Version 68.0 (senaste).

Soundcloud with Crome.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag kan inte se studios forum överhuvudtaget med en äldre Chrome och os x mountainlion på en av mina datorer. Tror det beror på det där html 5 eller vad det heter som ska ersätta flash då den klagar över att sakerna är för gamla. Det kanske är ett liknande fenomen/problem som ditt även fast du har nyare grejor. Det här är det enda stället som krånglar med sånt med den datorn.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, ewroL said:

Ominstallera Chrome blir mitt förslag. Du kan ju importera bokmärken från firefox t.ex. då går inget förlorat.

Tack! Det blir nog min slutgiltiga lösning. Går ju att spara Chromes bokmärken o impertera dem igen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...