Jump to content
Annons

Lurings-förstärkare


van Caine

Recommended Posts

Gott folk! Jag har ett par HD650 som visserligen har en rent otrolig upplösning redan på iPhone, men som lider de klassiska impedans-mismatchningsbristerna när man tappar direkt från mitt Titan. Vad finns det för grejer som skulle få dessa luringar gladare? Pris spelar mindre roll, men finns det hyggliga alternativ i flera prisskikt så är alla tips (på bra grejer med personlig erfarenhet, Google kan jag söka på själv) välkomna.

Sen är iof frågan; jag försöker undvika att tappa ur fler line innan jag fått resten av interfacen, jobbar i surround och tappar redan till hårdvaru-effekter så försöker spara in på sånt, och digitalt...jag köpte mitt Prism av en orsak, så finns det nåt sätt att...låt oss kalla det "re-ampa" utgångarna, i brist på faktisk term, så att mina Titan-utgångar impedansmatchas till mina HD650 utan kvalitetsförlust, så vore det ännu bättre.

Peace.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

PC, men att köra på nån av de digitala utgångarna är uteslutet. Måstet ha samma upplösning i hörlurstappningen som i den huvudsakliga lyssningen, för vanlig hemma-lyssning har jag redan ett schysst Sony-steg jag använder som går via digitalt för att få en mer consumer-känsla. 

Bör kanske poängtera att jag inte förväntar mig att det ska finnas nåt som kan översätta hörlurssignaler mellan olika impedanser, men hoppet är det sista som dör, jag är medveten om att jag förmodligen måste offra line för detta. Kommer dock inte vara ett stort problem när jag fått resten av interfacen som inplanerats :-)

Redigerat av van Caine
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...