MusicGene Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Jag ska köpa 30 Kazoos i Göteborg. Var hittar man de billigaste (kvalitet spelar ingen roll)?
Jan Spanedal Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Ring distributören Polysonic i Götet. Jag tror dom importerar kazoos och vet till vem dom sålt sist.
ifransson Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Eller går det att köpa här: Kazoos, kazoos, Kazoos, Kazoos 😉
noise Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 om man är snål kan man enkelt bygga egna kazoon, med hjälp av ett plast rör, tejp o lite plast 😉
MusicGene Postat 27 april 2005 Trådstartare Postat 27 april 2005 well, de skall inhandlas till Valborg och jag tror inte det blir billigare att bygga själv 😉
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Brukar det inte finnas kartonger med mungigor, kazoos och små meningslösa pins vid disken på de flesta musikaffärer?
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Vad är en kazoo för något? 😄 Google är din bäste vän prova där så ska du se att du strax t om får se en på bild 😄 schkåll tamefan
aspucko Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Saxat från JAM's övrigt-sida. http://www.jam.se/vrigt.htm. --- Kazoo i plast - DADI är den som låter bäst och som vi försöker hålla i lager - låter bättre än dom flesta plåtkazoon. Billigare att skänka bort för oss när barn börjar bli otåliga i JAMs butiker när föräldrarna handlar. "Lova nu att spela hela vägen hem för pappa i bilen nu bara" brukar vi säga när vi skänker bort dom. Kostar normalt 10-15 kr. ---
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.