Jump to content
Annons

Skrivbord med utskjutbar skena för keyboard


dejvstah

Recommended Posts

Hej!

Detta kanske är en stretch gällande studioutrustning, men här är det jag undrar över:

Jag är ute efter ett skrivbord till min hemmastudio/sovrum/jobbstation. Något som ska passa in i ett snävt utrymme helt enkelt.

Jag letar efter ett skrivbord som är max 60cm djupt och 250cm brett med utdragbar skena undertill för ett midi-keyboard med 2 oktaver.

Är det någon som har något tips?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

**Tänk om jag kunde vissa mitt bord,ingen postar ju bilder så tänker det funkar inte,,har kollat in de som går att köpa från Tyskland,,men de matchar inte det jag byggt själv  i lackad furu(tall) va en ung kille  här och såg det,,han blev facinerad!

Jag utgick ifrån det jag ville ha plats med,,det blev ett bord med utdragbar låda för keyboard,49 t..djupet och bredden på bordet är för två tangenbord om så önskas på bordet en hylla med plats för två 22" skärmar,bredvid  skärmarna plats för  monitorer, över skärmarna hylla för  vad som önskas,,skärmarnas hylla uppöjda över bordet..för att ge plats åt  tangentbord eller midikontroller,det är blev håll borat för att kuna dra  de kabblar som behövs,,till detta hör en hurts på hjul,med plats för stationär dator,,två lådor med plats får 3*3  packet med cd med fodral,,hyla för skrivare och  scaner,¨optimalt

Detta  hemmstudiobord är det bässta jag byggt,,vet inte vad det kostar  i matrial

Link to comment
Dela på andra sajter

**Tänk om jag kunde vissa mitt bord,ingen postar ju bilder så tänker det funkar inte,,har kollat in de som går att köpa från Tyskland,,men de matchar inte det jag byggt själv  i lackad furu(tall) va en ung kille  här och såg det,,han blev facinerad!

Jag utgick ifrån det jag ville ha plats med,,det blev ett bord med utdragbar låda för keyboard,49 t..djupet och bredden på bordet är för två tangenbord om så önskas på bordet en hylla med plats för två 22" skärmar,bredvid  skärmarna plats för  monitorer, över skärmarna hylla för  vad som önskas,,skärmarnas hylla uppöjda över bordet..för att ge plats åt  tangentbord eller midikontroller,det är blev håll borat för att kuna dra  de kabblar som behövs,,till detta hör en hurts på hjul,med plats för stationär dator,,två lådor med plats får 3*3  packet med cd med fodral,,hyla för skrivare och  scaner,¨optimalt

Detta  hemmstudiobord är det bässta jag byggt,,vet inte vad det kostar  i matrial

Du borde kunna lägga in en bild om du klickar på "Använd full redigerare" nere till höger när du svarar på inlägg. Sedan kan du lägga in en bild från din dator genom att funktionen "Bifoga filer" längst nere till vänster. Tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Buso Audio har ett par modeller som kan vara intresssanta. De är lite djupare, men det är nog svårt att hitta något som är så litet som 60cm...

21531183-origpic-95ce3f.jpg

Själv har jag ett gammalt IKEA Jerker med svängbara sidohyllor - men det är ännu djupare...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...