Jump to content
Annons

Forumträff i Göteborg? Vad säger ni!?


magnus83

Recommended Posts

För två hundra år sedan så hade vi en mycket lyckad och trevlig forumträff i götet. Hade ju vart grymt kul att göra en repris på detta event innan sommaren är över.

Vad säger ni kära forumiter? Hade det inte vart sköj?? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag gick just in på forumet just för att starta en tråd med just den frågan 🙂 Snyggt jobbat!

Ja, det var jäkligt trevligt sist. Jag snackade med barpersonalen igår om det, det var därför tanken slog mig, nu när det är fint väder och allt...

Vad säger ni? Vill vi? Och var vill vi vara? Samma ställe? Nytt ställe?

Jag var ju tvungen att rusa sist (pluspoäng till den som minns varför) så jag skulle gärna vilja få en chans till revansch. Det var ju precis vid avslutet det började bli riktigt trevligt sist.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Ja, det var skitkul!

Nä, det hade vi inte... Jag kom hem från Tokyo och kände att vädret var piss. Sen drog jag till Köpenhamn och när jag kom hem därifrån hade planen helt försvunnit från min stackars hjärna, det var nämligen rätt in i en fullbokad studio, så jag tappade lite kollen på forumträffen där. Sorry allihopa!

MEN! Skam den som ger sig. Storans restaurang kommer nämligen öppna under ny och jäkligt trevlig regi i höst, så mitt NYA förslag är att ses där på en mysig höstträff. Början av oktober kanske? Nån som är sugen på det?

Återigen, sorry...

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut!! Låter kanon!

En annan hade faktiskt också tappat bort detta.......glömsk som en guldfisk med benbrott och elakartad fenröta.

Men vi kör så det ryker med nya friska tag 🙂

Redigerat av magnus83
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...