Jump to content
Annons

Letar låtskrivarsamarbete


maple

Recommended Posts

Hej.

Jag letar efter någon/några som vill hjälpas åt med att skriva låtar, som man sen kan försöka få någon artist att nappa på. Tycker att det är roligare att skriva tillsammans med andra eftersom det ofta låter helt annorlunda (och bättre) än det jag gör själv.

Vill i första hand skriva "moderna" poplåtar (i samma anda som Ellie Goulding, Tove Lo m.fl.), men kan tänka mig andra genres också.

Hör av dig om det låter intressant så kan vi testa ngn låt till att börja med och se vart det bär.

Redigerat av maple
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Hej!

Jag heter Benny och är låtskrivare, texter är inte min starka sida, det hjälper min sambo till med. Hon är mycket duktig på det området, hon har föresten haft låtar ute med Bl,a låten du gav bara löften som blev årets låt 1975. Själv är man bättre på musiken, jag spelar gärna pop, ballader, country, latin men gillar även disco, synthpop. Vi har en del färdiga låtar och även musik som jag inte satt text till. Hör gärna av dig.

Med vänlig hälsning, Benny Nyström

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...