jayko Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 startar en ny tråd med utgång från SampleTank/Reason-tråden nedan... Jo.. jag undrar helt enkelt... Kan man använda ReFills fritt med Reason Adapted...? Vad är det för begränsningar egentligen... Vad jag förstått så är ljudbanken som grund bantad... Är lite slö... finns säkert hur mycket info som helst hos digidesign och propheads... men enklare att fråga här...
Linus Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 Kan man använda ReFills fritt med Reason Adapted...? Vad är det för begränsningar egentligen... Vad jag förstått så är ljudbanken som grund bantad... Nej, du kan inte använda refills med Reason Adapted. Syntar, effekter och andra "burkar" fungerar precis som i Reason, MEN antalet burkar du kan ha av varje är väldigt begränsat. T.ex. 2 stycken NN-19, 1 Redrum osv. Det här varierar beroende på om det är Reason Adapted Digidesign eller Reason Adapted M-Audio. I fulla Reason kan du få så många burkar som din dator orkar med. Ljudbanken är bantad, ja.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.