Jump to content
Annons

Sångare och låtskrivare här+ feedback på låt?


nickenr7

Recommended Posts

Hej!

Niklas Andersson heter jag, är 22-årig norrlänning från Umeå. Har skrivit lite här på forumet förut men har missat denna presentationssida, så tänkte att jag slänger ihop ett inlägg nu.

Själv skriver och sjunger jag främst pop/rnb/house. Har precis avslutat mina studier på BIMM i London där jag bland annat spelade in denna låt:

https://soundcloud.com/niklasanderson/only-got-you-live

Har ni någon feedback på låten eller något annat, så skriv mer än gärna. Är alltid intressant att höra vad andra tycker! Är också alltid intresserad av nya och spännande samarbeten så skulle det finnas något så finns jag här!

Ha det bra alla musikvänner!

Niklas

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen. Det där var riktigt bra, även om det lät lite demo, det står att det är liveinspelat, och sången är lite andfådd ibland.

Gillar bakgrunden som är lite tuffare än vad som man kan förvänta sig i en sån här låt. Om du tog ut svängarna lite till skulle det rent av kunna låta lite som mina gamla pophjältar Jellyfish, men dom fick iofs inga framgångar att tala om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...