Jump to content
Annons

Gitarrtekniker sökes


Goobler

Recommended Posts

Hej!

Jag söker en riktigt duktig gitarrtekniker i Örebro med omnejd, det gör inget om det inte ligger exakt i Örebro men där omkring vore en fördel. Jag har haft min Strata (Som ej är gammal och sliten) för en genomgång helt enkelt, på ett par av dom musikaffärer som finns i stan men jag blir inte nöjd. Och jag vill inte gå tillbaks eftersom jag inte tror på att dom får det bättre. Det måste finnas någon riktigt duktig gitarr pulare i någon stuga någonstans som inte hör till en av dom stora affärerna.

Alla tips tas tacksamt emot!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Den största tjänsten du kan göra är att lära dig själv, Visst det tar tid men du sparar pengar. Nackdelen att lämna in är att alla tekniker har sina idéer om vad en bra setup är och de utgår från sig själva. Problemet är att det långt ifrån passar kunderna.

En tekniker värd namnet ska alltid fråga kunden om spelstil, hur hårt eller löst man spelar, stränghöjd etc för att helt kunna tillgodogöra en kund.

Redigerat av Die Hard
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...