Jump to content
Annons

eligolf

Recommended Posts

Hej, mitt senaste projekt funkade perfekt och jag sparade som vanligt och stängde ner. Nu när jag föröker öppna det igen så hänger det sig och har testat allt från att starta om datorn till att byta mellan primär ljuddrivrutin och asio4all. Tog ett screenshot om det hjälper något.

Jag använder PLAY och Kontakt 5 i projektet, verkar som det är kontakt som strular om man tittar på bilden, ett instrument står att det inte är initierat eller något.

Finns det något sätt att återgå till en tidigare fil från ett tidigare klockslag? Eller sparas inga backuper? Någon som har annat tips hur man kan lösa detta?

Mvh Elias

post-37816-0-59555800-1437497152_thumb.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hmm, tror du det kan fungera om du avinstallerar Kontakt och öppnar programmet, tar bort kontakt från ditt projekt och sedan installerar det igen? Det du kan göra är att du bouncar allt du gör från kontakt då den är mycket krävande för datorn

Edit: Du behöver nog inte avinstallera, prova att bara tillfälligt flytta kontakts dll.fil så att Fl inte hittar det

Redigerat av Hakkuun
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...