Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej.

Jag söker nu en sångare/sångerska med förmåga att skriva bra topline och har tillgång till inspelning hemma eller bor i närheten (jag bor ca 10 mil norr om Stockholm).

Låtarna som det ska läggas vokaler på är instrumentala beats. Alltså är det bara hooks som ska spelas in. Dessa beats säljer jag sedan via flera olika platformar. Och om något av beatsen som du sjunger på blir sålda, får du givetvis en del av vad jag tjänar på det.

Mvh, Tim

www.sixosixbeats.com

Redigerat av carlbergs
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du/Ni borde se över hemsidan lite granna.

Blå text över en blå/grå bakrund gör att man inte ser texten , Framför allt i About sektionen , men även svårt att se vad det står i News sektionen.

Sedan är det nog mer Rappare ni söker än Topliners , Då det inte var några direkta refränger i låtarna utan i många fall bara en lopp som går runt runt med lite variation i elementen runtomkring. Det är svårt att skriva text & melodi till sådana låtar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inga som helst problem med att läsa den ljusblåa texten mot den mörkblåa/gråa bakgrunden. Och det finns klara och tydliga refrängen i några av beatsen som ligger uppe nu. Men i och med att jag inte haft någon sångare/sångerska så har de flesta instrumentalerna med upplyftande refränger inte lagts upp än. Också därför jag letar efter någon!

Men tack för feedback!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...