Jump to content
Annons

House musik producent i Skåne söker samarbete med andra producenter och låtskrivare.


BeatmasterJ

Recommended Posts

Jag har producerat elektronisk musik i ca 2,5 år och gjort en hel del låtar inom Progressive, Deep house.

Jag söker nu andra som har samma erfarenheter av att göra elektronisk musik som skulle vilja göra en låt eller flera inom housegenren.

Det skulle vara mycket givande att samarbeta med andra producenter och låtskrivare, helst på plats då man lättare kan ge tips och feedback på varandra och utvecklas.

Min Ambition är att releasa låtar på labels och kanske även få spelningar med dessa låtar.

Någon mer som har samma funderingar och bor i Skåne eller i närheten?

Kanske skriver du låttexter och behöver musik till dina texter.

Om du jobbar med Ableton, Logic eller Fl studio spelar inte så stor roll, man kan ju alltid exportera stems och ljudfiler i wav och midi. Själv har jag störst erfarenhet av Fl Studio.

Kolla gärna min hemsida:

för exempel på låtar.

Kontakta mig på Michaelj_80@hotmail.com

Redigerat av BeatmasterJ
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
Annons

Jag uppdaterar denna tråden bara och att samarbeta med andra musiker är fortfarande aktuellt, både singer och songwriter som vill få musik till sina sånger eller andra producenter.

Jag har en ny soundcloud för exempel på låtar jag har gjort:

Svara på mail: michaelj_80@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...