Guitar Nilsson Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 Tackar! Jag orkar inte göra färdigt låtarna.. 😱😊😄 Sätt igång bara. Inga ursäkter godtas.
CHAE Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 Sätt igång bara. Inga ursäkter godtas. ...så länge han inte börjar bära kåbåj-hatt i tid och otid så är jag en superlugn tjomme 😑
Micke H Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 Så efter att ha suttit i support-telefon med Komplett kom vi fram till vad jag redan visste - det är det trådlösa nätverkskortet som är boven i dramat. Så fort jag kopplar in nätverkskabeln rätt i datorn fungerar allt som det ska. Så jag ska skicka iväg nätverkskortet till deras tekniker, som antagligen kommer säga att det inte är några problem på det. 😑 Så vad jag hoppas på är att dom ändå ska vara "shyssta" och ge mig ett nytt kort. I värsta fall får jag köpa en ny router - en där man kan skicka iväg en sladd till datorn och skicka resten trådlöst som vanligt.
CHAE Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 [...] I värsta fall får jag köpa en ny router - en där man kan skicka iväg en sladd till datorn och skicka resten trådlöst som vanligt. Varför gjorde du inte så från början? 😳
Micke H Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 Varför gjorde du inte så från början? 😳 Det går inte med första generation Apple Airport Express - en sladd in och ut trådlöst till alla dina enheter.
Dark Of Light Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 Det är lugnt; DoL fick bara för mycket friskt luft under sin överlevnadstjofräs. Ingen big deal alls 😑 Såja, såja! inget att se här. CIRKULERA! 😠 ☺️ Snarare har jag saknat kaffe så ini! Man kan koka acceptabla dekokter av vad naturen ger men kaffe... IZ TEH SHAIHTH!
CHAE Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 Det går inte med första generation Apple Airport Express - en sladd in och ut trådlöst till alla dina enheter. 😮🙁 ☺️ Snarare har jag saknat kaffe så ini! Man kan koka acceptabla dekokter av vad naturen ger men kaffe... IZ TEH SHAIHTH! En dos vardagsrealism bara så där; mitt i nyllet ☺️
Micke H Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 Köper jag en ny router blir det iallafall ingen jävla Apple - så jävla dyr och saknar så basic funktioner. 😆
CHAE Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 Jag föredrar MAC-aroner. Skönt att du illustrerade med en bild utifall nu någon skulle missa poängen 🙂
Micke H Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 (redigerat) Skönt att du illustrerade med en bild utifall nu någon skulle missa poängen 🙂 Det var faktiskt tvärtom - jag lade upp bilden och tänkte sen att jag skulle komplettera med en text så ingen missade poängen. xD Redigerat 7 december 2015 av Micke H
Neosus Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 ...och nu har JAG hamnat i det läget att jag inte får ihop mixen! Vilket lim ska man använda? 😕🤪😱
Dark Of Light Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 (redigerat) Helfestligt Allmänbildande Jätteintressant Kunskapsorienterat http://tv.aftonblade...articles/100931 Han använder en borrrmaskin. Redigerat 7 december 2015 av Dark Of Light
slejnard Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 ...och nu har JAG hamnat i det läget att jag inte får ihop mixen! Vilket lim ska man använda? 😕🤪😱 Karlssons klister
slejnard Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 I reaper finns en fin preset i reacomp. Masterbusglue Utgå från den å dra lite i regeln 😊
Neosus Postat 7 december 2015 Postat 7 december 2015 Får man int ihop det så börjar man om och...vahettere. Fika på det?
Recommended Posts