Jump to content
Annons

Masterplan - med Rick Altzi på Vocals


Lundin

Recommended Posts

Hallo.

Inte ofta man har något direkt att posta i den här delen av forumet men igår när jag städade lgh och hade Youtube igång i bakgrunden dök det helt plötsligt upp en röst jag tyckte mig känna igen och kikade efter i videon vad det var.. mycket riktigt.. Rösten som gav låten fullständig rättvisa tillhörde en forum medlem som hängt här sedan 2004 och som en del av er (som också hängt här sedan hedenhös) säkert känner som "Altzi".. kort och gott..

Tycker att ni som gillar sångare med tryck i pipan ska kika in Masterplan - Novum Initium.. var tvungen att köpa plattan direkt..

Gillar ni inte stilen är inte det heller några problem.. jag tyckte det var ball att det tydligen gick bra för vår vän.

Skål!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Altzi, vill minnas att han hade en grym pipa och borde få plats i ett framgångsrikt band och så blev det. Får lyssna ikväll när jag kommer hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en konversation via PM i går och han bad om ursäkt för att inte ha hängt här pg.a allt jobb.. det kan man väl säga är OK som ursäkt? 🙂

Kul som f@n att världen är rätt liten ibland och ett bevis på att om man bara är envis o inte ger upp så ger det ofta resultat.. jag tyckte det var skitkul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...